Trevlig kille söker ledigt boende i St Anton

Jag söker boende i St Anton omgående till i mitten av februari. Jag är 20 år, och tar upp 178 cm på höjden och 70kg på bredden. Jag tycker om att laga mat, städa, långa promenader, barn, shoppa, mysiga hemmakvällar, läsa böcker, och snickra. Jag varken röker eller snusar, och jag går sällan på toaletten.

Är det någon därute som skulle ha en plats över i sin lägenhet och/eller vill dryga ut hyran lite, tveka inte att kontakta mig på +46 73 931 58 56 eller via mail erik.rosen@coolit.se.

du är den perfekta rumkompisen!! och vem vill inte ha en dancekommander? som tidigare känt är vi ju dock i chamonix. men känner du för att göra en avstickare hit istället så är du välkommen att hälsa på!!

/Mikaela&Agnes&Matilda&Sara

Om du behöver boende i Stocholm är du varm välkommen att städa hemma oss mig och kanske bjuda på en 3 rätters?:)

Jag kan även laga datorer och köra bil. Om ni vill så kan min mamma lämna en referens. Jag kommer ner den 27e december.

Tack för tipset Grillo, men det är dessvärre St Anton som gäller. Jag meddelar givetvis i denna tråd när boendet har löst sig, så tveka inte att kontakta mig tills dess!

wow är det kris med boendet just nu har jag sängplats, fast tyvärr bara tills debn 26:e för 15 euro natten.
peace

tja!
jag har en säng för 20 Euro/ natt i st anton!
ring 00436801183520 eller släng iväg ett mejl!
/patrik

Tillbaka
Topp