martindahmartin
Ny medlem
trick efter första året
Hej, jag undrar hur många trick ni kunde efter första vintern ni åkte "seriöst", asså typ inte då ni bara svängde och sånt, utan började hoppa?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahah bäst hittills om du var seriösZeF sa:jag trixade lite föra året men började köra seriöst iår, sätter 180-900, med grab. back,front,underflip,flatspin,misty (nån gång).
massa saker på rails också, typ swup, 270,450,630 ibland..
haha jag är seriös.. iof jag hoppade och railade förra året lite grann, typ 3a i ett litet bigjump typ 3 ggr om året. men har hoppat matta i sommar så har utveckalts där som fan också...martindahmartin sa:hahah bäst hittills om du var seriösZeF sa:jag trixade lite föra året men började köra seriöst iår, sätter 180-900, med grab. back,front,underflip,flatspin,misty (nån gång).
massa saker på rails också, typ swup, 270,450,630 ibland..jag kom på att jag glömde säga vad jag lärt mig första året, jag har tidigare kunnat 180 och klarade en 360 förra året, iår har jag lärt mig 360 cleanare, och har testat lägga till safteygrab, sen har jag klarat 540 två ggr och nån mer gång kommit runt i snurren
om du åkte bara en dag var det ju bra;DYou-Know-Who sa:ag lärde mig 360 :D
men det var bara för att jag hade en skada i foten och bara kunde åka en dag på hela säsongen.. 8-)
haha joo, men det är ju nån gång man kom på att man ville testa nya lite svårare trick och större hopp osv..Kruxelidux_gangsta-thug sa:ofta man helt plötsligt en säsong kom på att man ville hoppa?
Man har väl hoppat i småhopp å sånt sen man va i 7-8 årsåldern? :D