Trick på marken

Trick på marken
haha de e inte så svårt att sätta 720 från marken :P
övar man EN dag så kan man de sen. pisslätt.

jag satte 540 första gången ja testade.

Trick på marken
jag sätter backflip, rondat backflip, nästan skeleton key(bakåtvolt från ett ben), en ful butterfly twist(snurra ett varv fast kroppen ska vara helt vågrät)

Trick på marken
Snurra mkt från en höjd, landa brutalt, föredrar underlag som sand lr gräs.
Har ingen som heslt stil och alla akrobater skulle tycka att jag är en skam för Sverige men roligt har jag:D

Trick på marken
Insåg efter en stunds moget övervägande att hoppa från en höjd inte är på marken, rättar svaret till simpla rotationer

Trick på marken
ingen som sätter ngt svårt som mollbergare, kork lr doubleleg??

www.flashkick.se där finns det fina filmer när folk gör vackra saker på matta...

Trick på marken
måste ju fråga nu asså.. ?????

...

vad fan menar du egentligen ???

1. menar du utan skidor, bräda etc.. bara med vanliga skor och göra trix från plan mark typ??

2. eller menar du på marken? alltså i backen på snön ? eller vad f*n manar du `???

...

logiken säger att du menar på barmark (eller kanske på snö då eller sand etc)

...

om man bara står där på mark med bra fäste och inte klättrar upp nånstans så kan väl många göra bakåtvoler och olika snurrar..

själv klarar jag väl av en 5.a kanske.. många akrobatiska pojkar och flickor klarar ju av betydligt mer avancerade inverterade snurrar .. speciellt de som dansar eller håller på med ex. le parkour.

/K

Trick på marken
någon som vet om det finns någon sån där freestyle klubb i stockholm. ungefär sån där flashkick.se grej?

själv sätter jag 540 på plan mark samt mute3 och safty3

Trick på marken
Jag klarar en safty grab och lou kang om jag har tur....180 det vågar man ju aldrig, då måste det vara ner i en simbasäng =)

Trick på marken
Jag har klarat backflip, front flip, handvolt, 180 frontflip. typ dom om du menar tricking. Men jag tränar mesty le parkour,. För er som inte vet va de e så besök: www.le-parkour.se

Tillbaka
Topp