Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... vet ej jag gjorde volt och landade med ryggen på fjädrarna längst ut...
...det var inte skönt... såg en som gjorde bakåtvolt och landade utanför, han klarade det, seriöst!

men hoppa försiktigt och detdär med att landa på magen utanför mattan e nog inte så bra...

Trick på studsmatta
Råka få lite obalans och studsade först på ryggen och sen flög jag upp med en j*vla fart och landade utanför helt platt på ryggen. Det gjorde riktigt ont och gjorde det ett par dagar framåt, men det värsta var att min kompis bara satt där och skrattade. Han tyckte att det var det roligaste han sett.

Trick på studsmatta
D-spin 900, Misty 900, Double backflip, Double Frontflip!!!
När jag gjort Double Backflip och frontflip har jag landat på huvudet flera gånger. Inte skönt direkt!

Trick på studsmatta
själv försökte jag se hur månge backflips jag kunde göra med en studs i mellan. efter femte volten så fick jag obalans och flög av och landade på en cykel som stog brevid. det gjorde för jävla ont. jag fick ett stort jävla sår längs hela ryggen.

Trick på studsmatta
fan va galna alla är!! :) själv har jag satt bs 180 frontflip,kanske heter nåt annat men ni fattar nog va ja menar.köpte iof mattan i somras....

Trick på studsmatta
Grabbar vad använder ni för mattor och vart kan man köpa dom?
Är en galen kille som bara måste få tag i en gick runt i sommras och hoppade på andras :D

det värsta trick jag sett är en Polare som skulle pröva att göra en b flip och landade på nacken och studsade av mattan i en jävla fart och föll pladask på Näsan hahaha trodde jag skulle skratta ihjäl mig :D
men som sagt vad för mattor och vart kan manköpa dom?
Länkar till affärer tack :D
och länkar till shysta skidaffärer som säljer twintipskidor
och annadra extrem sports prylar typ kitebords longboards osv :D

Trick på studsmatta
jag har satt, licoln loop, framotvålt, bakåtvolt, rodeo, misty, 360 d spin volt me en 720 volt me en 900 etcetc, har en hemma =)

Trick på studsmatta
fan jag vill ha en sån där stor studsmatta!!!!!HAr bara hoppat trampets...då satte jag 720,magplask;),bakåt/framåt volt,Mctwist.....

Trick på studsmatta
håller fan emd vad har ni för mattor?! hur fna gör man dubbel bflipp?! på min matta får man inte tillräckligt med höjd för d... och kom fan inte och anklaga mej för att vara o akrobatisk!!!

Trick på studsmatta
skijibber ljuger ABSOLUT INTE!!
det är dåligt för nacken att hoppa på studsmatta.
vet det av egen erfarenhet!
rodeo är väl det grymmaste typ (kommer inte ihåg ifall det var 3:a eller 5:a)

Trick på studsmatta
Efter den första tog han slut så det vart en halv till, men sen kom den o då gick hon hem. Sen tror jag inte det var så mycket mer.

Brödrost

Trick på studsmatta
Om vi bortser från alla jibbtrick så har jag två kompisar som är 1:a i sverige i sina åldersgrupper i trampolin.. men dom kör inga rodeo 720 osv.. utan riktiga grejer..

Tillbaka
Topp