Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
jag skulle staila för några skit ungar som gick förbi,, och så gjorde ja en front flip.. resultat: ja landade uttan för på mage (aj aj)

Trick på studsmatta
jag och min kompis hoppade och så fick han en sån där supper studs så han flög 10m uttan för studsmatan och landade på rumpen!!! hahaha

Trick på studsmatta
typ 900, aerial, 180 bf, nästan* 360 bf, 360 ff, 180ff, 180- 360- 540corkad, double bf och ff ner från trampen..

Trick på studsmatta
Skidresan: På gräset!? De vare sämsta ja hört ställ skiten på en motorväg! då kan man ju ha turen att bli påkörd oxå...HAr tästat

Trick på studsmatta
V75 -Foppas andra sport.
Snölekar -Min andra sport.

Här kommer ni inte långt med era ljushopp med skruv ska ni veta. Over and out

Trick på studsmatta
Sloow Underflip to "inte komma runt helt" to "krypa ihop" to "landa me båda smalbena på stålringen som inte hade nått SkummGummiSkydd" to "AJ" ;P

Trick på studsmatta
E de ngn som har testat me skidor på stutsmattan?
har ni då speciell duk lr tejpar ni kanterna på skidorna?

Trick på studsmatta
Jag har testat mycket, kraschat också :P
gjorde en simpel backflip, landa på hälarna och flög bakåt och landa med skallen på en fjäder, fick typ ett hål i huvet :S börja blöda och allt sånt shit.
har även gjort en backflip till, landa med ena foten på ramen och andra utanför sen ramla jag baklänges och landa platt på rygg :P
senast igår gjorde jag en backflip och landa med smalbenet på ramen, och jag har redan problem med benhinnorna i smalbenet så jag fick 7helvetes ont :S

missar inte en misty 540, sideflip, frontflip, d-spin 720 :D

Trick på studsmatta
jag har gjort en backflip till pierca läppen på trampolinen till 5 stygn i läppen, fast de va på ett badhus ;)

på mattan har jag satt låång backflip över hela mattan till landa på kanten till ramla ner på gräset, de va också rätt kul :)

Trick på studsmatta
har ni hoppat snowracer då?? man hoppar vanligt lite granna med en snöraser i handen o sen så liksom hoppart man på den o studsar o gör lite 360 o tailwip eller hur de stavas

Trick på studsmatta
hehe, jag å en polare gjorde 2 par "trampskis". asso skidor som man hoppar på studsmattan med.
lite halvtjockt sådär.

Tillbaka
Topp