Tror att det blivit dax att starta Snöpartiet

• Trådstartare Trådstartare S-A
  • Start datum Start datum

S-A

Ny medlem
Snöpartiet

Målsättning: Bevara snön!

Sveriges ENDA parti för naturens vita guld i framtiden.

Senast ändrad:
haha, im in. men endast om jag får vara partitets ansikte utåt.

Millionaire ska vara min sekreterare.

Senast ändrad:
jag vill vara generalsekreterare annars kan de va! men jag tror att namnet snöpartiet "de vita" kanske inte går hem så bra bland väljarna med invadrar bakgrund?

Senast ändrad:
Sant den tanken slog oss såhär i efterhand men ....
Hjalle_S sa:
jag vill vara generalsekreterare annars kan de va! men jag tror att namnet snöpartiet "de vita" kanske inte går hem så bra bland väljarna med invadrar bakgrund?

om de finns Pensionärspartiet så måste väll de här va en mycket bättre idé!? =D
Jag är lätt på! haha

Så kul att de fortfarande finns personer som tror att det är växthuseffektens fel att det inte är någon snö.

Om detta parti bildas vill jag att det ska vara extremt mycket höger.

dogge24 sa:
jag skippar sverige demokraterna om det här blir ett parti !!
orka att du var sverigedemokrat innan. Jag är iaf moderat, nån som jag har med mig?

Vote blue in the election 2010

Haha högerinriktat snöparti låter ju fint. Rösta på miljöparitet om ni vill minska utsläppen fast då blir det tyvärr vänster.

FilipAvall sa:
Haha högerinriktat snöparti låter ju fint. Rösta på miljöparitet om ni vill minska utsläppen fast då blir det tyvärr vänster.
Nej miljöpartiet är inte vänster, dom står för en grön politik som inte hör till någon av dom klassiska ismerna. Däremot valde MP att i detta valet sammarbeta med vänsterblocket för att ha en chans att ta några madat. Och vaddå "tyvärr vänster" Oj vad hemskt det är att hjälpa varandra och dela med sej i ett samhälle.. usch!!

Hjalle_S sa:
FilipAvall sa:
Nej miljöpartiet är inte vänster, dom står för en grön politik som inte hör till någon av dom klassiska ismerna. Däremot valde MP att i detta valet sammarbeta med vänsterblocket för att ha en chans att ta några madat. Och vaddå "tyvärr vänster" Oj vad hemskt det är att hjälpa varandra och dela med sej i ett samhälle.. usch!!
Är inte MP vänster? Förklara då varför dom vill införa massa nya bidrag.

FilipAvall sa:
Hjalle_S sa:
FilipAvall sa:
Är inte MP vänster? Förklara då varför dom vill införa massa nya bidrag.
Det skulle jag mer än gärna göra, men det är kanske dags för tråden att gå lite on topic?

Jag e på :) schysst me Ekdahl som ordförande o Mille som hans bitch :)

Ewasx sa:
Om detta parti bildas vill jag att det ska vara extremt mycket höger.
Det ska varken vara höger eller vänster vridet, det är vridet uppåt..
Förövrigt för de som kom på tanken "nazistpartiet" kan lägga ner, va inte så stela
det är ju bara på skoj..

/K

Höger och vänster är en illusion. Rösta höger för striktare lagar, rösta vänster för högre skatter. Varje röst kommer föra oss längre ner i helvetet.

alpvalp sa:
Höger och vänster är en illusion. Rösta höger för striktare lagar, rösta vänster för högre skatter. Varje röst kommer föra oss längre ner i helvetet.
äntligen ngn som förstår. förstår inte det här med politik. allt de gör är att utöva ngn slags maktkamp som leder till missnöjda människor och segregering. demokrati är överskattat. anarki är framtidens styrelsesätt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp