Självfallet, relativt få medlemmar i nuläget så positionerna är era!ekdahl sa:haha, im in. men endast om jag får vara partitets ansikte utåt.
Millionaire ska vara min sekreterare.
haha, true true..Hjalle_S sa:jag tror att namnet snöpartiet "de vita" kanske inte går hem så bra bland väljarna med invadrar bakgrund?
Hjalle_S sa:jag vill vara generalsekreterare annars kan de va! men jag tror att namnet snöpartiet "de vita" kanske inte går hem så bra bland väljarna med invadrar bakgrund?
Dont push it!Axl89 sa:White pow(d)er!!! nu blir jag säkert varnad..
namnet passar ju till det iallafall...Ewasx sa:Om detta parti bildas vill jag att det ska vara extremt mycket höger.
orka att du var sverigedemokrat innan. Jag är iaf moderat, nån som jag har med mig?dogge24 sa:jag skippar sverige demokraterna om det här blir ett parti !!
haha öhh.. joo... moderaternas miljöpolitik finns ju nämligen!Ewasx sa:orka att du var sverigedemokrat innan. Jag är iaf moderat, nån som jag har med mig?dogge24 sa:jag skippar sverige demokraterna om det här blir ett parti !!
Vote blue in the election 2010
Nej miljöpartiet är inte vänster, dom står för en grön politik som inte hör till någon av dom klassiska ismerna. Däremot valde MP att i detta valet sammarbeta med vänsterblocket för att ha en chans att ta några madat. Och vaddå "tyvärr vänster" Oj vad hemskt det är att hjälpa varandra och dela med sej i ett samhälle.. usch!!FilipAvall sa:Haha högerinriktat snöparti låter ju fint. Rösta på miljöparitet om ni vill minska utsläppen fast då blir det tyvärr vänster.
Är inte MP vänster? Förklara då varför dom vill införa massa nya bidrag.Hjalle_S sa:Nej miljöpartiet är inte vänster, dom står för en grön politik som inte hör till någon av dom klassiska ismerna. Däremot valde MP att i detta valet sammarbeta med vänsterblocket för att ha en chans att ta några madat. Och vaddå "tyvärr vänster" Oj vad hemskt det är att hjälpa varandra och dela med sej i ett samhälle.. usch!!FilipAvall sa:Haha högerinriktat snöparti låter ju fint. Rösta på miljöparitet om ni vill minska utsläppen fast då blir det tyvärr vänster.
Det skulle jag mer än gärna göra, men det är kanske dags för tråden att gå lite on topic?FilipAvall sa:Är inte MP vänster? Förklara då varför dom vill införa massa nya bidrag.Hjalle_S sa:Nej miljöpartiet är inte vänster, dom står för en grön politik som inte hör till någon av dom klassiska ismerna. Däremot valde MP att i detta valet sammarbeta med vänsterblocket för att ha en chans att ta några madat. Och vaddå "tyvärr vänster" Oj vad hemskt det är att hjälpa varandra och dela med sej i ett samhälle.. usch!!FilipAvall sa:Haha högerinriktat snöparti låter ju fint. Rösta på miljöparitet om ni vill minska utsläppen fast då blir det tyvärr vänster.
S-A sa:Sant den tanken slog oss såhär i efterhand men ....Hjalle_S sa:jag vill vara generalsekreterare annars kan de va! men jag tror att namnet snöpartiet "de vita" kanske inte går hem så bra bland väljarna med invadrar bakgrund?
Det ska varken vara höger eller vänster vridet, det är vridet uppåt..Ewasx sa:Om detta parti bildas vill jag att det ska vara extremt mycket höger.
äntligen ngn som förstår. förstår inte det här med politik. allt de gör är att utöva ngn slags maktkamp som leder till missnöjda människor och segregering. demokrati är överskattat. anarki är framtidens styrelsesätt.alpvalp sa:Höger och vänster är en illusion. Rösta höger för striktare lagar, rösta vänster för högre skatter. Varje röst kommer föra oss längre ner i helvetet.