Tror ni dom här byxorna passar till jackan?

kolla efter ett par svarta baggy.. men de lär finnas ett par brallor gjorda för den jackan också?

Okej okej.. Jag funderade på att köpa ett par gula link pants. Som jossie wells hade på JOI 06.

ja hoppas att du driver du kan inte ha gula byxor till den jackan.. omg skaffa stil fag

fredrik_p sa:
ekdahl sa:
http://www.newschoolers.com/web/content/pictures/id/105644/member_id/16742/
sjukt snyggt. Men vart får man tag på sånna där byxor då..? Det är ju fjolårets modell så det är nog lite svårt att få tag på det..
jo jag vet, jag vill ha dom byxorna med, har nämnligen likadan jacka som din fast den vitgråa modellen.

alwaysCrash sa:
ja hoppas att du driver du kan inte ha gula byxor till den jackan.. omg skaffa stil fag
hahahaha, fan vad du inte kan vara smart. om du kollar vilken jacka det handlar om så är det den i rödsvart camo!!! damn boy, kommer antagligen skratta åt detta i någon timme nu

Senast ändrad:
ekdahl sa:
fredrik_p sa:
ekdahl sa:
sjukt snyggt. Men vart får man tag på sånna där byxor då..? Det är ju fjolårets modell så det är nog lite svårt att få tag på det..
jo jag vet, jag vill ha dom byxorna med, har nämnligen likadan jacka som din fast den vitgråa modellen.
Okey.. Ska försöka få tag på dom där byxorna jag :D Så svårt kan det inte vara.. Jag känner folk i vemdalen som jobbar på skidshopen där. Dom säljer oakley kläder så jag ska fråga om dom kan försöka fixa ett par :)

Så du vill ha dom gula byxorna?!..Varför inte bara skaffa något eget istället för att klä dig som wells? ja tkte de lät töntigt att åka i exakt likadanna kläder som pojken..

JForsberg sa:
Så du vill ha dom gula byxorna?!..Varför inte bara skaffa något eget istället för att klä dig som wells? ja tkte de lät töntigt att åka i exakt likadanna kläder som pojken..
Tror du jag vill vara som han?! Jag tyckte det var snyggt och tänkte kolla hur ni andra tyckte. Shit. Om man ser någon känd skidåkare som har snygga kläder på sig, får man inte se likadan ut då? Nääe, då blir man nertryckt som en wannabe.
Skärp dig för fan.

fredrik_p sa:
JForsberg sa:
Tror du jag vill vara som han?! Jag tyckte det var snyggt och tänkte kolla hur ni andra tyckte. Shit. Om man ser någon känd skidåkare som har snygga kläder på sig, får man inte se likadan ut då? Nääe, då blir man nertryckt som en wannabe.
Skärp dig för fan.
word

jag tror det blir bättre med den vitgråa camon, svart och gult skär sig lite för mycket tycker jag.

Senast ändrad:
Jag har kollat runt, och det verkar vara rätt svårt att få tag på varken byxor eller jackor i dessa färger.
Vart på den sidan hittade du den rödsvarta jackan?

men skriv i min gästbok om du hittar några av de jackorna/byxorna, Okey? Tycker näligen också att de är fett snygga :)

Senast ändrad:
Någon som vet vart man kan få tag på förra årets oakley kläder i stora storlekar?

ekorren sa:
ekdahl sa:
vart fan har fjollerna stavar!!?? :D hahahahahahaha
nedu, det verkar vara den nya innegrjjen att inte köra med stavar, måste kännas grymt konstigt iaf. ska testa en gång ivinter bara för att känna hur jävla dumt det är!! blää för inga stavar!!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp