True lies or true legends?

Ace_DG

Aktiv medlem
Satt å grunna lite bara...
Är allas vår Dannediehard här på freeride bara Dannediehard eller rentav den autentiske legendariske Danne "die hard" och OM han nu till äventyrs ÄR det hur kan han BEVISA det?
/A

Det är något som även jag har ägnat en tanke eller två åt. Om så är fallet att det är DEN ÄKTA Danne ”die hard” som deltar i detta forum, döljs det då fler äkta legender bakom brantåkarsignaturerna?

Jag är tämligen övertygad om att den verklige "Danne Die Hard" är en av skribenterna på detta forum, men under ett helt annat namn. Trots allt är ju inte könshårseldning en speciellt frekvent förekommande aktivitet bland oss vikingar...

MVH/MM

Huruvida könshårseldning är frekvent bland vikingar beror la ganska mye på ens val av umgänge, eller? Jag vill minnas att KHE varit ett stående och frekvent förekommande inslag sedan strax efter det att Barrabas släpptes fri. Alltså väldans länge. Dock har alternativa brinnande övningar uppfunnits efter det att Dr Steve Strand hade en lite väl eldfängd upplevelse under ett brantåkarseminarium (Nordiska Mästerskapet i KHE) för ett par år sedan. Dock kom den gode doktorn tebax i den nya grenen naken enmansbob med brinnande polisonger under en kombinerad moped- och garagefest i Valdisease förra året. Strongt jobbat.

Har t o m hört envisa rykten om att det i år kommer en Europatour i KHE - och inte som tidigare enbart vissa inbördes oberoende tävlingar.

Vad som sedan är myt och verklighet i den fascinerande cyberrymden är ovisst.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp