trycka egen tröja...

trycka egen tröja...
Ta någon schysst bild från internet och gör sedan om det i något redigeringsprogram, typ Adobe Photoshop el annat, Man kan i stort sett få bilden att se ut hur som helst. checka här för lite div. bilder http://www.newschoolers.com något som skulle vara schysst är konturerna av en kille som railar...

Själv har jag tryckt en bild på en neger som jag lade på en massa effekter för att få den att se keWl ut, tryckte lite text också (missfärgades iofs lite i tvätt, troligen eftersom jag använde ättika, som det stod att man skulle göra)...

Förmodligen vet du redan var man skaffar tryck-papper, glöm bara inte att vänd bilderna/texten horisontellt innan du skriver ut...

Nu har det vita guldet fallit
///Hamax

trycka egen tröja...
hamax....

du vet att du kan gå till lava vid plattan och trycka en tröja för 35 spänn, alltså bara trycket och så köper man en egen tröja. va där häromdan å tryckte en tröja till en kompis och det blev grymt bra! tog en kvart att göra och det med färg å hela skiten...

trycka egen tröja...
Det kan stå t.ex.:

"Man kom ju inte hit för att må bra"

"Pastor Ågren"

"Snart é det måndag"

Eller så kan man göra en fin bild på Josamannen i paint och trycka den.

trycka egen tröja...
fan, alla e så SJUKT roliga på det här forumet!

av 8 inlägg är 3 stycken seriösa! ni måste ha så jävla dålig humor ni 5 som skrev...

trycka egen tröja...
Jag skulle nog som redan nämts redigera en bild i Photoshop.
Det blir alltid skitsnyggt hur man än gör nästan.
Jag är villig att hjälpa dig å redigera.Jag är rätt high på Photoshop.

Mejla om du orkar.

trycka egen tröja...
jag har själv en tröja med extrem-loggan på och konturerna av en kille som gör en mutegrab. ganska snyggt...

trycka egen tröja...
Måste argumentera emot Gunther. Det blir INTE nästan alltid skitsnyggt hur man än gör i Photoshop, man bör veta vad man håller på med - men man måste ju börja lära sig någonstans.

trycka egen tröja...
Hej!

Om du känner att du är en klåpare som inte riktigt vet hur du ska trycka din tröja så kan du vända dig till...

http://www.ownlabel.se

..tydligen så kan du skicka in det du vill ha tryckt på en mängd olika sätt.. så fixar dem resten.. bra va?!

trycka egen tröja...
Om du är lite haj på photoshop eller liknande kan du ta en bild på dig själv i motljus när du gör ett hopp eller nåt och sen fixa den som konturer som man trycker på en schysst tröja. http://www.ownlabel.se har så att man kan ladda upp egna bilder och få dem tryckta för inte så många kronor, iofs mer än 35 men det blir riktigt bra iaf.

Annars kan det bli grymt om man man bara leker lite med olika typsnitt och sånt. Lycka till

PS såna där tryckpapper som man kör i printern brukar inte hålla så bra men det är skitbilligt om man bara ska plojja

trycka egen tröja...
brian-i: har du beställt från ownlabel? har letat efter ett sånt ställe ett tag nu, orkar inte köra hela diy-racet... blir det bra resultat, vet de vad de sysslar med?

trycka egen tröja...
Mans H: Jag har tryckt tre t-shirts och en hood. Den första t-shirten har jag nog tvättat över tio gånger och den är fortfarande som ny, trycket har inte ens börjat spricka. Jag har bara testat deras egna ownlabel-tröjor för de sitter bra på mig, har inte testat hanes. Hooden är iofs hanes men de har ju inga andra, tror att många "riktiga" märken också trycker på hanes, hur som helst sitter den bra.

Enligt min erfarenhet verkar de ha bra koll, jag mailade in ang ett tryck jag hade och fick svar samma dag. Jag har inte haft några problem med att placera trycket lite annorlunda, tycker det är schysst när det inte sitter helt centrerat och sånt.

trycka egen tröja...
de var jävligt snabba, beställde igår å fick mail idag om att tröjan ska vara hos mig imorron, spännande att se resultatet. blir det bra så har jag skitmånga tänkt tryck som bara ligger å väntar...

trycka egen tröja...
De brukar vara skitsnabba, beställde och betalade en onsdag en gång och fick den på torsdagen men det beror nog lite på vilken bank man har. Hoppas tröjan blev schysst :)

trycka egen tröja...
Ett tips till alla som vill göra egna tryck: http://www.logo.nino.ru. De har hur mycket logos som helst! Antingen kan man ta bara logon och skriva egen text eller så kan man modifiera dem i illustrator, de är vektoriserade så allt går skitlätt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp