Tjaa!
Inte vet jag mycket om hur en bra park ska se ut men förra helgen såg det då imponerande ut i mina ögon, sannolikt inte sämre i påsk. Hurvida det finns puder eller inte beror på om det kommer några snöfall eller inte. Chansen till puderåkning nu när påsken är tidig är sannolikt inte sämre än tidigare under säsongen. Häromhelgen var det ganska hårt ovan trädgränsen men fullt åkbart i stort sett över hela fjället, dock hade en hel del snö blåst bort och man fick bitvis trixa sig fram mellan uppstickande stenar och klippor.
That´s all kids! / MM