trysil på påsk?

f_nilsson

Ny medlem
trysil på påsk?
nån som vet hur trysil brukar vara på påsk?..hur parken e? , och finns de nån puder?
och nån mer som ska dit? , ska va där från skärtorsdan till måndag
hade nice!.
 
trysil på påsk?
Ska oxå dit. Vet inte riktigt hur o när än förutom att det blir under v 13. Pratade med kusinen som jobbar där igår o det hade dumpat 20 cm igår så hon var nöjd. Bara att hålla tummarna att det håller i sig!

Förslag på samåk tas emot med glädje!

/Nina
 
trysil på påsk?
Tjaa!

Inte vet jag mycket om hur en bra park ska se ut men förra helgen såg det då imponerande ut i mina ögon, sannolikt inte sämre i påsk. Hurvida det finns puder eller inte beror på om det kommer några snöfall eller inte. Chansen till puderåkning nu när påsken är tidig är sannolikt inte sämre än tidigare under säsongen. Häromhelgen var det ganska hårt ovan trädgränsen men fullt åkbart i stort sett över hela fjället, dock hade en hel del snö blåst bort och man fick bitvis trixa sig fram mellan uppstickande stenar och klippor.

That´s all kids! / MM
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp