Trysil?

jontee

Ny medlem
Trysil?
Jag undrar bara ifall det är någon som har varit i "tryslan" den här säsongen, jag undrar nämligen ifall det finns några attraktioner där. Eller vad man ska säga, för jag ska nämligen dit v,8.

Trysil?
Var där över nyår, kallt som ett gnu, 6-stolarna stod mest stilla eftersom det var mer än 20 effektiva köldgrader. Lite segt, men fick skön skogsåkning... Vad menar du med attraktioner????

Trysil?
Var åxå där över nyår och kallt var bara förnamnet. Åkte sittlift 1 gång på hela veckan... Det finns 2 st parker att köra i, kolla in deras hemsida där man kan kika på parken i 3-D. Finns åxå en del fina lössnörepor här och där... Jag ska tebax till Trysil i påsk, hoppas att det är lite varmare då. Stort plus till att dom kör med liftkort som man inte behöver stoppa in i maskinen utan man kan ha dom i sin lilla ficka på armen i jackan...

Trysil?
Har de börjat med kort som man inte stoppar in i maskinen? Jag var där förra året och just v8, och då hade de kort som man stoppade i maskinen. Men jag såg några som hade sånt man har på jackan. Det blir nu sjunde gången jag ska till trysil, så nu ska man verkligen köra sönder backarna! (inte bokstavligt)

"Attraktioner"

Jag tänkte då på hoppen och parken mest.

Trysil?
Största attraktionen är maten. Hamburgarna kostar 130 spänn medan en korv "bara" kostar 26 kronor. En chokladbit typ Dajm är ett fynd för 28 kronor. Jag älskar Norge.

Trysil?
Jag var där vid nyår och det var ruskigt kallt, attraktioner typ hopp och sånt finns ju i parkerna, en större och en lite mindre. Annars finns det rätt schysst åkning utanför backarna. Ett tips från mig är att du åker ankarliften i högegga och så går du rakt upp på berget och åker ner där.

Trysil?
jag va där för 3 år sen lr nåt... åkte bräda då men kör skidor nu. trysil och åre delar på den bästa skidorten jag vart på. //Jonte

Trysil?
Jeg har vært der og stått på ski i dag. Det er veldig bra i parken og bakkene er bra. er ikke så kaldt der nå,alle heisene går. Jeg går på skigymnas der så har stått hele uka. for og se hva det er og gjøre i Trysil bør du sjekke ut internett siden deres.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp