Tura tidigt i Chamonix?
Åker ner till Cham över nyårshelgen. Har bara varit ner i Mars tidigare och är lite fundersam på hur förutsättningarna för lite turåkning ser ut? Hur brukar det normalt vara vid den tiden. Kan man göra klassiker som col du passon, col du belvedere, glacier du mort osv utan problem?
Kan tänka mig att det kan vara problem med kyla, lite snö på glaciärerna, rännor som inte fyllt upp, öppna bergshrund osv.
Kan tänka mig att det kan vara problem med kyla, lite snö på glaciärerna, rännor som inte fyllt upp, öppna bergshrund osv.