TV ÅRE på TELIA DIGITALBOX

Dupppe

Medlem
Hejsan!

Det är så att jag är mycket intresserad av att få TV ÅRE på min Telia Digitalbox.

Den finns ju redan i Kanal listan, men det går aldrig att titta på den.
Och när jag frågar Telia så vet dom som vanligt inte ett smack.
Så min fråga är, sänder inte TV ÅRE ut på den eller?

Någon mer som provat detta?

Tacksam för svar.

Hejsan!
Min familj och jag har samma problem, det står att vi har tv-åre i kanalistan men när man ska kolla på den så fungerar det inte!

Jag jobbar faktiskt just på Telia och har även samma problem hemma. Jag har försökt att få svar på detta internt sen länge men det är en kanal som har begränsad sändning men detta ska utökas!

Jag har bett en polare kolla upp detta mer noggrant så jag inväntar svar så meddelar jag så fort jag vet!

Tjo

Just nu kör vi på med ett ganska fullspäckat program på TV Åre...

God Morgon Åre 8-11 varje morgon, med senaste väder o liftar och reportage om allt som har med skidåkning att göra.
EM och kvällstid kör vi de senaste skid & brädfilmerna, MTB-program, Freeride World Tour, TTR World Tour samt Retro Rocks, om skidåkning från förr.

Se vår tablå på tvare.se

Var det gäller att se TV Åre via Telia så är frågan att ta med Telia.
Jag vet att i vissa delar av landet så kan inte TV Åre ses. (även om kanalplatsen syns)

Mattias
/TV Åre

cooork sa:
Samma problem för mig, dock har det kanske funkat en eller två gånger under de två åren jag haft Telia box.
Samma här, fått in den nån enstaka gång men då bara fått se lite reklam från holiday eller hansson...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp