MedlemJapaner
Aktiv medlem
TV kommentatorer på Peak Performance King of Style
karl-jan
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
LOL Windstedt ska ju vara, vilket kommer att bli awesome.Pizzaaugust sa:Jeppenator kommer att vara kommentator. Ulf Mård eller liknande har ringt honom och frågat efter att ha sett den här tråden.
Detta är helt seriöst.
Grattis Jesper säger jag, blir kul att kolla påhan borde ha koll
![]()
Jaha, läs Nators blogg då. Vet dock inte om det är kommentator på stadion eller i tv.magnusericsson sa:LOL Windstedt ska ju vara, vilket kommer att bli awesome.Pizzaaugust sa:Jeppenator kommer att vara kommentator. Ulf Mård eller liknande har ringt honom och frågat efter att ha sett den här tråden.
Detta är helt seriöst.
![]()
KOS och hela winter jam är inte långt borta.. bara att börja tagga!
TV = WindstedtPizzaaugust sa:Jaha, läs Nators blogg då. Vet dock inte om det är kommentator på stadion eller i tv.magnusericsson sa:LOL Windstedt ska ju vara, vilket kommer att bli awesome.Pizzaaugust sa:Jeppenator kommer att vara kommentator. Ulf Mård eller liknande har ringt honom och frågat efter att ha sett den här tråden.
Detta är helt seriöst.
![]()
ja just de! man kan ju bara ha en kommentator i tv. Vad dum jag är..magnusericsson sa:TV = WindstedtPizzaaugust sa:Jaha, läs Nators blogg då. Vet dock inte om det är kommentator på stadion eller i tv.magnusericsson sa:LOL Windstedt ska ju vara, vilket kommer att bli awesome.
och stadion vett i fan!
han har ju dock skrivit att han ska ner till sthlm och vara på stadion så atte!Pizzaaugust sa:ja just de! man kan ju bara ha en kommentator i tv. Vad dum jag är..magnusericsson sa:TV = WindstedtPizzaaugust sa:Jaha, läs Nators blogg då. Vet dock inte om det är kommentator på stadion eller i tv.
och stadion vett i fan!
Tror dock att nator ska vara på stadion, since de va mård som kontakta.