Tv4 UPPMÄRKSAMMAR JIBBING!

Om man inte är ett rysskt gruvfyllo eller tror att det var kameran som ställde en fråga.

Rogby sa:
felix sa:
Rogby sa:
najs att du kolla in i kameran
Förstår att du är ironisk MEN man brukar inte kolla in i kameran när man blir intervjuad...
haha, det är iofs sant, men det verkade ju inte som om han kollade på något särskilt utan bara svamla runt med blicken...
Det är vanligt att personer är nervösa när de intervjuas av TV. Har själv haft praktik på en lokal-tv-redaktion, det är inte sällan man får även de mest självsäkra att svettas lite ;)

Bara för mig det står att klippet inte kommit upp lr att jag sitter utanför sveriges gränser? Klippet verkar ju kommit upp då annat folk kan se det och vittvajag vet så är Luleå ganska mkt i Sverige. Skit Tv4 :(

Tre killar i Falköping har i sommar saknat skidåkning till den grad att de byggt sin egen slalombacke. På 14 meter konstgräs hoppas och trixas det för fullt även om sommarskidåkning har sina nackdelar...

jasså ni har alltså en hel slalombacke :O

Hogizz sa:
Bara för mig det står att klippet inte kommit upp lr att jag sitter utanför sveriges gränser? Klippet verkar ju kommit upp då annat folk kan se det och vittvajag vet så är Luleå ganska mkt i Sverige. Skit Tv4 :(
hade ju varit en sak om du hade suttit i Skåne eller något, men Luleå tillhör ju faktiskt Sverige

emildysholm sa:
Tre killar i Falköping har i sommar saknat skidåkning till den grad att de byggt sin egen slalombacke. På 14 meter konstgräs hoppas och trixas det för fullt även om sommarskidåkning har sina nackdelar...

Ja men jag tror reportern måste skrvit så för jag tror inte alla i sverige vet vad en sommar rail setup är.. el jo dem får ju se de på filmen..haha:P aja nu skrev dem slalom backe..

WTF jag kan inte se klippet:O
..!?

Kinkan sa:
Hogizz sa:
hade ju varit en sak om du hade suttit i Skåne eller något, men Luleå tillhör ju faktiskt Sverige
Hahah!
Nä nu får någon spela av det och uppa på youtube alt. ge mig en svensk proxy.

jag måste erkänna att det var lite jobbigt att stå framför kameran när man tänkte på att nästan hela skaraborg skulle se:P plus alla jibbers.

emildysholm sa:

dom är lite dumma dom som skriver konstigt men du ska ju inte säga ngt för att du verkar vara den enda här som inte fattar att det är en sommarsetup vi snackar om. även om det var skämt så är det en onödig kommentar:P

Min bail äger allt!

Sen är det ju så att tv4 väljer ju vad dom vill visa, så om jag sätter 15 pretzels och en vurpa så visar dom ju vurpan om dom tycker den platsar bättre :P

Flerkz-thecalle sa:
shit skulle aldrig velat vara med om man lyckades med en sån där bail! pinsamt
Alla lyckas med sådant någongång så är det bara ;P

Sen att det va jag denna gången är ju bara en bonus! :D

Senast ändrad:
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp