Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har två lediga platser till en lägenhet i St Anton tillgängliga, men är man intresserad så får man skynda sig..
Hör av er till mig här eller min mail/msn fabiansynneby@hotmail.com så fort som möjligt..
De två platserna är nu lediga igen! Från och med lördag den 3e februari (nu på lördag!!)
Hör av er till mig på +436764932638 snarast om ni är intresserade av att tillbringa resten av säsongen i St anton!!
Antar att platserna nu är tagna. Själv ska jag bege mig ner till anton nån gång i slutet på februari.....23 eller 24 tror jag. Kommer så klart leta efter boende då så om d skulle vara så att du får nån plats ledig igen så vet du att jag är väldigt intresserad. Kommer stanna ungefär en månad....
//Ola
Men om inte så undrar jag om du har en sängplats från den 22feb till 2 mars. Ska nämligen ner och hälsa på en kompis som säsongar men det har strulat med boendet och jag vill verkligen ner. Om du inte har ngt själv, kanske du vet någon annan som har en sängplats över.