Två månader i Österrike

HighOnLife

Medlem
Två månader i Österrike
Hej,

Jag är sjukt sugen på att göra ett par månader efter Jul i Österrike eller Schweiz, hade i så fall inte tänkt jobba utan vill helst bara åka. Kan dock på grund av olika skäl inte vara borta en hel säsong utan skulle tycka att det vore roligt om det vara några fler som var intresserade av att åka som svin i två månader.

Hör av er!

/David

Två månader i Österrike
Tjenare David! Hörrö du, det låter inte alls dumt det där. Jag är inne på lite samma sak, köra riktigt ordentligt i ett par månader, jobba kan man ju göra nån annan gång. Har du börjat leta boende eller har du något på gång?

Själv åker jag telemark och är 23 år fyllda.

Hör av dig!

Två månader i Österrike
Tjo.
Sitter i samma båt faktiskt. Måste vara tillbaka någon gång i mitten av mars, typ. Jag hade också tänkt mer på att åka ner o bara åka.
Förövrigt så åker jag mestadels skidor men ibland kommer brädan ut.

Är snart 23 fyllda o pluggar i Lund.
Men som sagt hör av dig.

//Fredrik

Två månader i Österrike
hej!

Jag är exakt inne på samma sak som ni, dock är min plan att vara borta en månad och helst med början av mitten av februari eller slutet av februari. Kör telemark och har hört en massa gott om Meyerhofer/Zillertal. Vart har ni tänkt åka???

MVH Lina

Två månader i Österrike
Ja då är det fler än jag som tänker i dessa banor. Jag är sjukt sugen på att åka och det är ju alltid roligare om man är flera som åker. Jag har lite kontakter i Verbier om ngn skulle vara intresserad. Kille 24 år kör skidor men har har just börjat med telis. Känns lite som en arbetsintervju detta.

Hör av dig/er

Gurra

Två månader i Österrike
ha ha ha!! Ja det är lite humor.
Verbier är kankse inte så tokigt men jag är bara väldigt inne på österrike, så för min del är det dit jag ska försöka ta mig.
Lina

Tillbaka
Topp