emilfreak
Ny medlem
Två Svenskar döda i lavin (St.Anton)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
i sverige kan du komma fram med skotern typ till alla ställen.. tar inte mer än 2 min.jbdynastar sa:det står ju att dom åkte off-pist !!! men det är ju förjävligt att man inte är där förren efter 25 min !! i sverige ska dom åka till platsen redan efter 2 min
Måste verkligen hålla med Bello, vi som har varit där vet vad vi snackar om...jbdynastar sa:det står ju att dom åkte off-pist !!! men det är ju förjävligt att man inte är där förren efter 25 min !! i sverige ska dom åka till platsen redan efter 2 min
Kan vi skippa idiotiska inlagg nar det handlar om riktiga manniskor?winterstick sa:Offpist är farligt så farligt håll er till parken kids.
Kände du dom?wolwerin sa:hmm!
R.I.P marcus!
mvh//
wolwerin
Att det tar 20 - 25 minuter innan organiserad räddning är på plats är realistiskt även i Sverige. Vår största chans är att bli räddade av våra kompisar - kamraträddning. Vi kan tyvärr inte förlita oss på skidpatrull när det gäller laviner.jbdynastar sa:det står ju att dom åkte off-pist !!! men det är ju förjävligt att man inte är där förren efter 25 min !! i sverige ska dom åka till platsen redan efter 2 min