Två tjejer som vill till alperna!

CrazyMac

Ny medlem
Hej! Vi är två tjejer som vill till alperna! jobb ska vi försöka fixa när vi väl är nere.. men boende skulle ju kännas gött att ha.. nån som har nåt tips eller som har lite plats över i en lägenhet? vore kalas! tjoo

Tjena, vart hade ni tänkt att åka då? Vi är nämligen två grabbar som ska ner till St Anton i slutet av november och letar folk att möjligen dela boende med! Hur hade in tänkt ta er ner?

Victor

tjo! Det har vi inte bestämt.. men nu verkar det som d kan bli hemsedal istället! Vi e fattiga å i hemsedal har vi garanterat jobb... ska ni jobba där nere eller bara glida? peace

Hvis du er intereserad a kommer til Val dÍsere, bare ta kontakt.
Har flere kontakter hvis du trenjer el finn leilighet.
Hvis du er etter en jobb, se pa radiovaldisere.com/jobs.php
Lyke til. God sesong!

Val d ligger i Frankrike, dvs det är helt otänkbart att två Svenska tjejer inte hittar jobb inom max en vecka... Var inte rädd för världen är mitt råd o Lycka till / Martin

VictorJansson sa:
Tjena, vart hade ni tänkt att åka då? Vi är nämligen två grabbar som ska ner till St Anton i slutet av november och letar folk att möjligen dela boende med! Hur hade in tänkt ta er ner?

Victor
har ni redan hittat boende eller? jag är nämligen inne på samma spår och sitter här o letar lägenhet för fullt. har ni hittat en redan och behöver folk kanske? hur gör ni med boende, letar ni på plats eller här hemifrån?

Blomdell sa:
VictorJansson sa:

Victor
har ni redan hittat boende eller? jag är nämligen inne på samma spår och sitter här o letar lägenhet för fullt. har ni hittat en redan och behöver folk kanske? hur gör ni med boende, letar ni på plats eller här hemifrån?
Snubben jag ska åka ner med har ringt ner till turistbyrån i St Anton och fick ett fax med massa säsongslägenheter. Ska försöka mejla eller ringa till dem för att få reda på priserna.

VictorJansson sa:
Blomdell sa:
VictorJansson sa:

Victor
Snubben jag ska åka ner med har ringt ner till turistbyrån i St Anton och fick ett fax med massa säsongslägenheter. Ska försöka mejla eller ringa till dem för att få reda på priserna.
ok, ja jag mailade igår ang. den listan men dom verkar inte vilja svara mig..får nog slänga iväg ett till imrg om jag inte fått svar. men om det är en stor lägenhet ni vill ha så är vi ju fett många som vill till st anton, har redan kontakt med ngra andra redan som också letar för fullt. hör av er när ni vet mer! ha d gott, Filip

Edit: skulle ni kanske kunna vidarebefodra den listan till blomdelll@hotmail.com ?
hade varit grymt snällt isåfall. tack:D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp