Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har ni redan hittat boende eller? jag är nämligen inne på samma spår och sitter här o letar lägenhet för fullt. har ni hittat en redan och behöver folk kanske? hur gör ni med boende, letar ni på plats eller här hemifrån?VictorJansson sa:Tjena, vart hade ni tänkt att åka då? Vi är nämligen två grabbar som ska ner till St Anton i slutet av november och letar folk att möjligen dela boende med! Hur hade in tänkt ta er ner?
Victor
Snubben jag ska åka ner med har ringt ner till turistbyrån i St Anton och fick ett fax med massa säsongslägenheter. Ska försöka mejla eller ringa till dem för att få reda på priserna.Blomdell sa:har ni redan hittat boende eller? jag är nämligen inne på samma spår och sitter här o letar lägenhet för fullt. har ni hittat en redan och behöver folk kanske? hur gör ni med boende, letar ni på plats eller här hemifrån?VictorJansson sa:Tjena, vart hade ni tänkt att åka då? Vi är nämligen två grabbar som ska ner till St Anton i slutet av november och letar folk att möjligen dela boende med! Hur hade in tänkt ta er ner?
Victor
ok, ja jag mailade igår ang. den listan men dom verkar inte vilja svara mig..får nog slänga iväg ett till imrg om jag inte fått svar. men om det är en stor lägenhet ni vill ha så är vi ju fett många som vill till st anton, har redan kontakt med ngra andra redan som också letar för fullt. hör av er när ni vet mer! ha d gott, FilipVictorJansson sa:Snubben jag ska åka ner med har ringt ner till turistbyrån i St Anton och fick ett fax med massa säsongslägenheter. Ska försöka mejla eller ringa till dem för att få reda på priserna.Blomdell sa:har ni redan hittat boende eller? jag är nämligen inne på samma spår och sitter här o letar lägenhet för fullt. har ni hittat en redan och behöver folk kanske? hur gör ni med boende, letar ni på plats eller här hemifrån?VictorJansson sa:Tjena, vart hade ni tänkt att åka då? Vi är nämligen två grabbar som ska ner till St Anton i slutet av november och letar folk att möjligen dela boende med! Hur hade in tänkt ta er ner?
Victor