Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag tänkte köpa ett par twintips. Hur långa ska de vara ungefär? o villka? har åkt snowblades i 5 år innan o innan dess åkt skidor o snowboard sen jag var 4..
K2 Fujative är alltid ett bra tips när det gäller jibbing i parken, men om du är ute efter lite mer allround så skulle kanske ett par K2 Public Enemy vara ett bättre köp, dock en tusenlapp dyrare.
Jag tycker att du borde ta ett par som är ungefär lika långa som dig. Blir lite svårare men jag tycker det blir mycket bättre stabilitet, och på något sätt lättare att snurra. Fast det är ju alltid från person till person.
du ska ha ungfär lika långa som dig själv, om du ska åka i pisten också. mojo 80 är en bra skida både i pist o i park... mittmontera bara inte om du ska åka i både pist o park bara... d försämrar åkningen ganska mycke...