Type-A snowboards

Dynamit

Ny medlem
Type-A snowboards
nån som har erfarenhet av det märket?+ jag beställde nyss en Type-A bräda av modellen Jim Moran Dragon 164 från boardstore.se .... nån som vet om den är bra??

den har kostat 6000:- men jag fick den för 2000:- p.g.a litet fel i lacken....
var det en bra deal?+

peace

Type-A snowboards
hej!
Jag korde pa en till i gar, da gick skiten sonder....
jag ar i whistler darfor inga prickar som du kanske ser.
brada suger inte, men den ar ganska tung och ja, helt ok, men inte grym... nu blir det en burton T6... lite dyrare lite battre... men 2000 ar inget att braka om, latar ok

ha det bra

holten

Type-A snowboards
Jag har två stycken! Har kört på en hela säsongen och fick hem en ny för bara fem minuter sedan..

Är brädan tung?????? Jag tycker den är ovanligt lätt.. Har du kört på brädor i balsaträ tidigare eller?

2000 är ingen att bråka om, det är en bra deal!

Type-A snowboards
tack forlsund, nu känns det bättre för mig...... hur lång leveranstid va det för dig? (om du beställde fårn boardstore asså)

skulle brädan va värd 4000:- (en fråga bara)

peace

Type-A snowboards
jag har också en type-a jim moran.
tycker brädan är hur skön som helst & lättåkt! kör mkt rails, hopp.. men även snabbt. Den är grym överallt!

jag fick min efter 5 dagar.

Type-A snowboards
min polare köpte en för ett tag sen. den verkar bra, men inte fantastiskt bra.

ett plus för priset
och ett minus för att den verkar bli jävligt vanlig.

Type-A snowboards
Jag är asnöjd.. annars hade jag inte köpt en till även om den första funkar utmärkt fortfarande.. Fick min på 24 timmar!

Varför minus att den är så vanlig?! Mig gör det inget...

Type-A snowboards
En polare som köpte en, verkar helt ok till det priset.
Dock tycker ja den ser ut som rak planka och tailen är lite i minsta lagret.

Type-A snowboards
dynamit, du bör inte fundera på någon kritik mot brädan! tänk på priset. du fick den för samma pris som en crazy creek bräda kostar, om inte billigare? den är skön& har bra kvalitet!

förövrigt satt jag min första frontflip idag *stolt* hehe.

Type-A snowboards
tjena.. köpte nyligt en Type-A musclecar..
har dessvärre inte provåkt den men den verkar skön som f*n! lätt o smidig..

Nån som har en Musclecar?

ride hard die free!

Type-A snowboards

Har kört ordentligt på Jim Moran nu och provocerat den.. Den är underar.. Hade bara bytt den mot en burton T6 tror jag.. Härlig att trixa med!

Type-A snowboards
har en likadan.. brädan är grym. Tyvärr har jag lyckats ha sönder den men ska försöka hoppas på det bästa och laga den!

jag är nöjd som fan iaf!

Tillbaka
Topp