Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
den kullen byggde jag och min polare en kicker på men den e särkert inte kvartrapp91 sa:det finns en kort box, och en "kulle" som man kan jibba loss på.. dom har bara öppet huvudbacken och barnbacken men sprutar i dom andra, så dom lär ju gå att åka i till helgen iallaf.
det ser faktiskt ut som dem sprutar för ett hopp lite ovanför kullen som dem sprutat. :DSmoofProductions sa:för första året pålänge verkar det faktiskt som dem ska spruta upp för hopp o sätta upp lite rails, eller så såg jag felpå webcamen igår ^^ men dem skriver ju på sin hemsida att dem har snwboard park så nu får dem fan leva upp till det.
jo, men det räknade inte jag som ett hopp direktR_smith sa:den kullen byggde jag och min polare en kicker på men den e särkert inte kvartrapp91 sa:det finns en kort box, och en "kulle" som man kan jibba loss på.. dom har bara öppet huvudbacken och barnbacken men sprutar i dom andra, så dom lär ju gå att åka i till helgen iallaf.
och den blev skit spårig direkt
men annars va den lite halvt
Det har dom gjort nu!!!TheFibretech sa:Någon som vet ifall dom kommer sätta upp kickar på den sissta kullen?
det blir svårare att svara på, men om kylan håller i så tar det några dagar innan dom får snö till det.Felixus sa:sweet!ungefär när kommer dom öppna?
som sagt, allt beror på om det är minusgrader.Felixus sa:okej. bra till jullovet då typ eller?