U-Hamn status?

aberg87

Ny medlem
U-Hamn status?
Ulricehamn hade sin öppningsdag idag så tänkte bara kolla med nån som var där om dom har fått upp något? Ser ju ut att vara en box i huvudbacken men finns det nått annat skoj?

U-Hamn status?
det finns en kort box, och en "kulle" som man kan jibba loss på.. dom har bara öppet huvudbacken och barnbacken men sprutar i dom andra, så dom lär ju gå att åka i till helgen iallaf.

U-Hamn status?
trapp91 sa:
det finns en kort box, och en "kulle" som man kan jibba loss på.. dom har bara öppet huvudbacken och barnbacken men sprutar i dom andra, så dom lär ju gå att åka i till helgen iallaf.
den kullen byggde jag och min polare en kicker på men den e särkert inte kvar
och den blev skit spårig direkt
men annars va den lite halvt

U-Hamn status?
för första året pålänge verkar det faktiskt som dem ska spruta upp för hopp o sätta upp lite rails, eller så såg jag felpå webcamen igår ^^ men dem skriver ju på sin hemsida att dem har snwboard park så nu får dem fan leva upp till det.

U-Hamn status?
SmoofProductions sa:
för första året pålänge verkar det faktiskt som dem ska spruta upp för hopp o sätta upp lite rails, eller så såg jag felpå webcamen igår ^^ men dem skriver ju på sin hemsida att dem har snwboard park så nu får dem fan leva upp till det.
det ser faktiskt ut som dem sprutar för ett hopp lite ovanför kullen som dem sprutat. :D

Senast ändrad:
U-Hamn status?
R_smith sa:
trapp91 sa:
den kullen byggde jag och min polare en kicker på men den e särkert inte kvar
och den blev skit spårig direkt
men annars va den lite halvt
jo, men det räknade inte jag som ett hopp direkt ;) fast det räckte ju iof. för jakob edman och grabbarna att göra frontflip osv i..

U-Hamn status?
. när jag var där på öppningsdagen (1/1-2009) så fanns det ingenting förutom en liten sliten kulle som man kanske kunde åka över.. men förhoppningsvis fixar de saker så fort de kan..

skall dit igen och köra pist på söndag :)

/Pinn

U-Hamn status?
Det står ju på hemsidan att dom planerar öppning v. 51 ! dom skulle väl kunna öppna tidigare men man får väl vänta lite tills liftarna är öppna iaf!

Tillbaka
Topp