UCPA Chamonix

bison

Ny medlem
UCPA Chamonix
Hej, jag och massor av kompisar ska dra till chamonix v.8 nästa år. Vi ska förmodligen åka med UCPA, är detta ett bra alternativ? är 7000 :- dyrt för en resa ner till chamonix med mat och liftkort inkluderat och massor av annat?

UCPA Chamonix
Näpps det är verkligen inte dyrt! Tänk på vad alternativet med att åka på halvpension, utan lifkort, skidor och lunch skulle kosta i slutändan... drog till Italien förra året... resan gick på 5500:- men efter veckan slut så var jag i alla fall uppe i 9500:- Så ja det är ju mycket extra kostnader som kommer till... reser för övrigt själv med ucpa till Val Thorens v.13 och är helt klart nöjd med priset=)
Lycka till!

UCPA Chamonix
mja det är ganska dyrt,. finns betydligt billigare alternativ...

men smakar det så kostar det,. UCPA är ju kalas att åka med om man har lite extra flis i plånboken så att säga...

UCPA Chamonix
Helo!

Det låter väl ganska reasonable med tanke vad de olika sakerna skulle kostar om du "styckar" biljetten .... flyg 3500:-, transfer (om det går ngn buss) 400:-, äcklig lunch i backen 100:-, middag på kvällen 150-300:-, liftkort 1500:-, lägenhet 4 pers ca 4000:-, osv osv ..... så åk du med UCPA det blir nog kanon!

Ha de, Fia:-)

UCPA Chamonix
Tack för svaren!

känner mig lite mer motiverad nu, ingen ångest då.... =)
problemet är nu att hosta upp 7 papp.....mycket för en student =/

// Bison.

Tillbaka
Topp