ucpa, gamlingar?

ucpa, gamlingar?
Du gör vad du vill, så länge du inte stör andra i huset/rummet.
Vill du vara ute så är det helt upp till dig, du har ingen tvång att "närvara" vid något tillfälle.
snittåldern låg mellan 23-27 när jag reste.

ucpa, gamlingar?
Det e rätt meningslöst att festa om du åker med dem. Alla satsar mest på skidåkningen och njuter bara av en öl eller två. Vill du festa så skippa ucpa. Man festar inte med friluftsfrämjandet.

ucpa, gamlingar?
??? vadå man festar inte med friluftsfrämjandet, då har du aldrig varit med på våra fester här uppe i norrland hehe kan gå jädrigt vilt till, friluftsfrämjandet är faktiskt ingen nykter rörelse =)förstår inte varifrån alla har fått det hmmm

ucpa, gamlingar?
Smålands främjare är då inga partyfreaks när de umgås.....
Vi fick onda blickar som fan när vi korkade upp lite folköl efter en hård dags paddling. Menmen sånt e livet.

ucpa, gamlingar?
jo du har rätt i det, endel är tråkiga som fan....
men nordmalings främjarna är rätt så törstiga av sig haha du skulle ha varit med när vi for upp till gränsen i vintras, en hel busslast full som åkte iväg från umeå mitt på natten vi från nordamling satte oss och började festa på en gång längst bak när alla andra ville sova, blev en hel del dricka den resan =)

ucpa, gamlingar?
Är du 11 år? Har du ingen egen vilja? Slåss du med alla på fyllan? Spyr du utanför grannens dörr efter 2 öl?...
Har du svarat ja på en eller fler av frågorna kanske du inte ska åka med någon annan än föräldrar/polare o skippa charter gängen. Du kan bli utstött.

Ching.

ucpa, gamlingar?
Urspårade trådar
Här frågar en snubbe om UCPA´s resor.
Efter några svar har det helt spårat ur och en knallkork från Nordmaling skryter över sej och sina polares alkoholvanor.
I mitt stilla sinne trodde jag att forumet var till för utbyte av seriös information.
Men i allt för många diskussioner förekommer helt irrelevanta svar.
Är det här någon ungdomsgrej, som vi äldre inte förstår, att man måste öppna käften och glappa i alla möjliga och omöjliga lägen.
Kom upp ur sandlådan !!

ucpa, gamlingar?
Man gör precis hur man vill och känner för, vill du ta sovmorgon går det fint vill du vara uppe hela natten och festa går det superbra! Du har ju möjligheten att få åka i en "skidskolegrupp" på dagarna men har man inget intresse av det så är inte eller det något tvång!
Alltså vill du festa så går det hur fint som hellst och skulle det bli lite mycket så kan du alltid sova lite extra, sedan glida bort till mcdonalds och ta en frukost:)

Snittåldern när jag åkte till chamonix var mellan 18-20 med undantag från 4-5 st äldre!

Väljer du att åka med ucpa till Chamonix så gör du absolut inget fel, det är en riktig TOPPsemester !

ucpa, gamlingar?
ja ursäkta då kartong, Flaklavin_David och alla andra som känner sig stött, inte min mening att förstöra tråden... satt bara på jobbet och hade väldigt tråkigt...

ucpa, gamlingar?
Måste man vara 18 för att åka med? Jag och ett gäng kompisar funderar på att åka, antingen blir det Ischgl med Nortlander eller så blir det UCPA, men det är så att alla kompisar är 18 & 19, själv är jag bara 17, går det att åka med iallafall eller måste man vara 18?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp