UCPA och Utrustning...?

sikoj

Ny medlem
UCPA och Utrustning...?
SKa åka med UCPA i vinter och i priset ingår det utrustning om man vill...hur bra är denna? jag åker snowboard...är det någon som har testat deras brädor eller vet vad de har för slags...?

UCPA och Utrustning...?
ja har alldrig åkt med dom men ja tänkte göra det i denna vintern med det bidde inget med det...

ja tror inte att du behöver oroa dej för att du kommer att få några dåliga saker..
dom håller hög klass på det mesta..!

UCPA och Utrustning...?
Jag åkte med UCPA förra året. Jag åker dock telisar och då får snällt ta med sig egen utrustning.

Utrustningen som UCPA har håller god klass, det betyder att om du har en egen bräda/utrustning av bättre klass från de senaste året/åren kommer den nog att vara bättre än deras. Men om din bräda/utrustning har några år på nacken och kanske inte var den bästa då, då är nog deras bättre.

I övrigt kan jag rekomendera UCPA om inte annat för deras goda föredömme att servera ost efter maten.

// McOla

UCPA och Utrustning...?
ucpas utrustning kan vara lite väl sliten tycker jag. Helt ok, men grejerna har lätt att gå sönder

UCPA och Utrustning...?
Instämmer med föregånde inlägg om att utrustningen håller hyfsad klass om än lite sliten. Förvänta dig dock inte nästa års modeller som katalogen utlovar, det är snarare förra årets modell. Håll dig långt framme i kön och hävda att du är Expert skier när det är dags för skidutlämning så ökar chanserna för bra skidor. I övrigt kan jag verkligen rekomendera UCPA, osten efter maten är verkligen pricken över i:et efter vanligtvis fantastiska dagar.

UCPA och Utrustning...?
Instämmer med McOla. Utrustningen som UCPA har är av medelgodkvalitet, dock oftast högst 2 år gammal, och detta är också precis vad som utlovas i katalogen. Om du är duktig eller vill åka på riktigt bra grejjer så hyr på plats, eller ta med egna. Bra att veta är ju att om dina egna skulle gå sönder så kan du ju låna på plats.
Dock har de ibland franska Salomon på plats med test eller nästa års skidor/brädor som man ibland kan ha tur att få åka på

UCPA och Utrustning...?
Jag tycker inte UCPA´s utrustning håller särskillt hög klass. Deras snowboardgrejor är ett skämt. Glöm det Mcola skriver om bra standard. Varför nöja sig med nått som är "halvbra".

Tillbaka
Topp