udda bra twintip skidor!

• Trådstartare Trådstartare jibb-j
  • Start datum Start datum
J

jibb-j

Guest
udda bra twintip skidor!
hejsan alla skid jibbers ska köpa twintip till nästa år då undrar ja om någon vet ett grymt snyggt par som ochså ser lite udda ut o som e väldigt braskulle bli gla för nått svar:P!

udda bra twintip skidor!
bygg ett par egna, dom blir garanterat unika sen är det väl upp till dig om dom blir bra eller inte.

udda bra twintip skidor!
köp ett par å låt nån måla ett eget motiv fast de kostar ju också ca 2000 för målning och sen måste du ju också köpa dom :P

udda bra twintip skidor!
har en bättre idé!!! ta en skida med tjusig motiv på ovansidan. Sen karvar du ut hur du vill ha en snygg design på undersidan. sedan fyller du igen med svart fyllningsgrejs.

udda bra twintip skidor!
ja precis! å sen kan man ju ta nånting annat än fyllningsgrejs på den ena skidan så den blir helt unik. då karvar man ut de mönster man vill ha sen smälter man i blockchoklad, då kan man ta en bit också om man blir sugen ;)

men motivlack är väl inte så jättedyrt på http://www.cyanide.se/ tror jag .. såg nån som rekommenderade det förut här.

udda bra twintip skidor!
vad heter dom nu då? så ovanliga så jag kommer knappt på det, Head Mad trix eller nåt sånt va, jäkligt ovanligt..

Armada ar6 (nästa års) och 4frnt stl är ju inte så jäkjla vanliga i sverige

udda bra twintip skidor!
Vettefan vad dom heter men dom nya scott skidorna e jävligt grymma.
De e typ nåt tyg material över hela skidan sen är det ett litet scott märke.
Någon som vet vad dessa heter?
Dom jag såg var svarta, så jävla frächa ut..

udda bra twintip skidor!
K2 och armada gör speciela skidor men om du inte vill att någon ska ha lika som dig så strunta i de väll kända märkerna och köp ett par faction eller liberty de gör riktigt snygga skidor

udda bra twintip skidor!
Håller med om Hendryx skidorna, de är helt underbara. Jag har aldrig tidigare kört på ett par så grymma skidor och sen så är de handgjorda och finns inte i så många ex. Kan det bli bättre!

udda bra twintip skidor!
vad ska man med åkegenskaper till? designen är ju det enda som betyder nåt....

aa just det, i "Åka Skidor" nr. 1/06 har de 3 sidor med bara "udda" märken och skidor...kolla om du kan få tag på det nummret.

Senast ändrad:
udda bra twintip skidor!
FY FAN va trött man blir på allt snack om hur snygga skidor är!
Vad fan spelar det för roll??? Dem som vill ha snygga skidor enbart åker inte skidor av rätt anledning.....

udda bra twintip skidor!
så klart man ska tycka sina skidor e snygga..jag har altid köpt skidor utan att testa dem

udda bra twintip skidor!
Rydellen sa:
FY FAN va trött man blir på allt snack om hur snygga skidor är!
Vad fan spelar det för roll??? Dem som vill ha snygga skidor enbart åker inte skidor av rätt anledning.....
men viisst äre roligare att åka på ett par snygga skidor än ett par fula?? ,jag går både på hur bra skidan är och hur snygg den är...
jag tycker personligen att man känner sej mycket bättre om man har snygg och bra utrustning än ful och bra utrustning.. stämmer inte detta??!!

Tillbaka
Topp