Udda märken? (skidkläder)

Lunne

Medlem
Tjenare, nu är de så att jag är något less på att stöta på massa dubbelgångare i backen oavsett vart man åker. Så nu tänkte jag försöka hitta nå schysta märken som inte går får tag på i Sverige. Om nån vet nåt så hojta gärna till och posta länkar osv. Spelar ingen roll om de är svårt att få tag på eller inte, de är mitt problem ^^

Senast ändrad:
Har du hört om det här märket Burton? Jävligt nice grejer tror inte någon annan i hela världen har det..

Nej men seriöst nu, om du skulle köpa warp eller stuf grejer från stadium eller team sportia så blir du ganska udda..

Jo visst jag blir lite udda bland jämngamla kanske men lite tyngre är de när de kommer nån 12 åring med samma jacka :/

Går du upp i pris minskar ju risken att möta någon med samma grejer.

Köper du en Seth Morrison signatur jacka för 10 lax lovar jag att du aldrig kommar möta någon dubbelgångare =)!

Lunne sa:
Tjenare, nu är de så att jag är något less på att stöta på massa dubbelgångare i backen oavsett vart man åker. Så nu tänkte jag försöka hitta nå schysta märken som inte går får tag på i Sverige. Om nån vet nåt så hojta gärna till och posta länkar osv. Spelar ingen roll om de är svårt att få tag på eller inte, de är mitt problem ^^
M Elihu
Nocopy
Sabotage SB
FASC
Inspired Media
Colour wear
Swef
Galogowear
First Drop
(Saga)
Lethal Descent
eDoggo
Level 1
(Sweet Protection)
Picture Organic

Sjukt cleana märken, och de flesta av dem är inte speciellt uttjatade

Sabotage har fått svensk distrubitör så det blir du inte ensam med.
Både Hollywood och Junkyard och Alpinbutiken kommer att ha det

ALPINBUTIK sa:
Sabotage har fått svensk distrubitör så det blir du inte ensam med.
Både Hollywood och Junkyard och Alpinbutiken kommer att ha det
Har sett detta.. Kul för dem men tråkigt om det också blomstrar ut för mycket så alla har det..

Senast ändrad:
OVesterlund sa:
Du blir nog unik i backe om du köper av Oddies, två kompisar som för ett tag sen började göra egna tröjor!
Hehe så gjorde man tröjor när man var liten kommer jag ihåg.., har dock sett något liknande företag innan men kommer inte på vad det heter nu, men det kan antingen gå bra eller bli anus, vi får se!

Tillbaka
Topp