Giro Ny medlem 2006-07-29 Ultimata parkskidan? #1 Tja! Vilken tycker ni är den mest ultimata parkskidan? själv tycker jag att LINE INVADER är den ultimata parkskidan
Tja! Vilken tycker ni är den mest ultimata parkskidan? själv tycker jag att LINE INVADER är den ultimata parkskidan
W watchingyou Ny medlem 2006-07-29 Ultimata parkskidan? #2 helt rätt, men även: 4frnt STL (var berädd på många svar eftersom det finns mängder av "ultimata parkskidor")
helt rätt, men även: 4frnt STL (var berädd på många svar eftersom det finns mängder av "ultimata parkskidor")
S superunknown Ny medlem 2006-07-29 Ultimata parkskidan? #3 Head, men vad vet jag, är grym sugen på e par ninthward
jeppenator Aktiv medlem 2006-07-29 Ultimata parkskidan? #5 Dynastar-Nutti'n but trouble måste va ultimat.. helt enkelt super skön å glida i parken med!
Einestedt Ny medlem 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #6 vafan sölleria! Du har aldrig ens hållit i den skidan! Senast ändrad: 2006-11-19
D Deleted member 49603 Guest 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #9 anakrut har jag hört ska vara den ultimata parkegenskapen då det ger en jävla fart i inrunet! och då menar jag inte medlemen utan ett riktigt analkrut! Senast redigerad av en moderator: 2006-11-19
anakrut har jag hört ska vara den ultimata parkegenskapen då det ger en jävla fart i inrunet! och då menar jag inte medlemen utan ett riktigt analkrut!
jempi Ny medlem 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #10 salomon pro lab dumont.. är fanimej skönaste park skidan..
jempi Ny medlem 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #11 salomon pro lab dumont.. är fanimej skönaste park skidan..
Sjogras Ny medlem 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #12 Fischer Addict är den ultimata parkskidan, den är lika bred bak som fram. Verkar ganska ultimat tycker jag.
Fischer Addict är den ultimata parkskidan, den är lika bred bak som fram. Verkar ganska ultimat tycker jag.
P Petten Ny medlem 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #13 men sjogras de e invader också och invader har flex zones och sådanna bra saker men ja håller fast vid the dogens
men sjogras de e invader också och invader har flex zones och sådanna bra saker men ja håller fast vid the dogens
Marrccus Medlem 2006-11-19 Ultimata parkskidan? #14 Jamm sa: extrem ak4 Klicka för att se resterande... JAPP SÅ KLART !