Ultimata stället

Rullator

Medlem
Ultimata stället
Jag vet en plats... Det ultimata stället att hosta en jam. Det är mellan trångsund och skogås i stockholms förorter där hela huddinges ishallar dumpar sin snö.

Senast ändrad:
Ultimata stället
varför hejtar alla?

sjukt bra för dom som är lite drivande å faktiskt vill göra jams men inte riktigt vet vart!
bara att styra upp en session nu ni som bor där!

verkar som ett sjysst spot iallafall ;)

Ultimata stället
jeppenator sa:
varför hejtar alla?

sjukt bra för dom som är lite drivande å faktiskt vill göra jams men inte riktigt vet vart!

jeppenators ord är eran lag så lyssna!^^

Ultimata stället
vart menar ni? Finns ju sjuukt mycket snö utanför stortorpshallen just nu men där dumpar väl inte alla huddingeshallar sin snö? Eller menar ni nedanför beateberg där det brukar vara en sjukt stor snöhög på vintern (varför vet jag inte). Men det är väl ingen snö där nu vad jag sett?

Ultimata stället
jeppenator sa:
varför hejtar alla?

Ja det är säkert ett jätte schysst spot men det är kanske lite onödigt att göra en tråd om det. Speciellt när han inte utvecklar frågan lite grann.

Ultimata stället
sears sa:
jeppenator sa:
varför hejtar alla?

Ja det är säkert ett jätte schysst spot men det är kanske lite onödigt att göra en tråd om det. Speciellt när han inte utvecklar frågan lite grann.
För att han skapade tråden igår du vet Romariket byggdes inte på 2 dagar ;)

Tillbaka
Topp