Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
happ niceDaffeman sa:Jag vet en plats... Det ultimata stället att hosta en jam. Det är mellan trångsund och skogås i stockholms förorter där hela huddinges ishallar dumpar sin snö.
jeppenators ord är eran lag så lyssna!^^jeppenator sa:varför hejtar alla?
sjukt bra för dom som är lite drivande å faktiskt vill göra jams men inte riktigt vet vart!
bara att styra upp en session nu ni som bor där!
verkar som ett sjysst spot iallafall![]()
om det är någon som har ett rail, och som bor nära skogås som har lust att dra dit någon dag?rasha sa:ja vet också vart det ligger SJUKT MKT SNÖ säger jag bara![]()
vad har du för rail?Daffeman sa:Jag bor i trångsund jag taggar gärna ditt. Jag har rail![]()
nators ord är ingens lagD-Nord sa:jeppenators ord är eran lag så lyssna!^^jeppenator sa:varför hejtar alla?
sjukt bra för dom som är lite drivande å faktiskt vill göra jams men inte riktigt vet vart!
Ja det är säkert ett jätte schysst spot men det är kanske lite onödigt att göra en tråd om det. Speciellt när han inte utvecklar frågan lite grann.jeppenator sa:varför hejtar alla?
För att han skapade tråden igår du vet Romariket byggdes inte på 2 dagarsears sa:Ja det är säkert ett jätte schysst spot men det är kanske lite onödigt att göra en tråd om det. Speciellt när han inte utvecklar frågan lite grann.jeppenator sa:varför hejtar alla?