uol

• Trådstartare Trådstartare Micke_Micke
  • Start datum Start datum
uol
JAg skulle vilja säga att han har fel. 165 cm är lite väl kort och gör därför skidan livsfarlig i höga farter. Den är helt okej att hoppa med och skön på det viset men om det finns längre moddeler ska ni köpa det. Om jag hittar ett par typ 178 cm så kanske jag köper dom.

Hersby rules

Skiies rules Snowblades sucks

uol
Hmm...det må vara kul men det är klart till en viss gräns..berget och snön lockar till mer än att åka baklängens...kom igen när vi ses på nordalsfjäll eller colorado..missunnar inte folk att ha kul men skidåkning är mer än så.dock..have fun :)

uol
Tjena!

Nog tycks det som skidfabrikanterna satsar på twintipp i år. Alla de större märkena har ju dubbelspetsar i sitt sortiment.

Men... har man någon glädje av twintippen om man inte åker baklänges? Dvs. förutom den självklara raggningsfaktorn.

MVH/MM :-)

uol
Ja, kanske kan ett glädjande världsrekord vara något. Konkurrensen inom speedskiing är stenhård, men nog måste det väl vara lite lättare att ta sig till toppen i twintip/baklängesklassen. Är det någon som vet var nuvarande baklängesrekordet är.

HitMe

Mannen, Myten, Marodören

uol
inte satsar på twins..???...!!
har du bott i ett skidfodral de senaste året eller ...
är det nåt fabrikat som inte säljer twin-tips ???

men som du skrev twin tip sparkar stjärt...

uol
Tjaaa!

Faan vad jag håller med dig! Twin Tips är det roligaste som har kommit till jorden. Tack gud! (eller vem som har sjänkt denna underbara gåva) Själv har jag ett par Scott...oops! Fick ju inte har reklam i inlägget, men skit i det nu...Jag köpte ett par salomon förts men dom paja...(köp dom inte!) Ni kan ju maila alla coola skidåkare därute!

Lars was here...

Tillbaka
Topp