Uppdatering från Stryn?

Shine

Ny medlem
Uppdatering från Stryn?
Jag och ett par glada kompisar planerar att åka till stryn veckan efter midsommar men vi har lite dålig koll på hur det ser ut där nu.
Det vi fått fram är att det typ regnar och kommer fortsätta regna ett tag.
Jag antar att det iaf är ett par från freeride som är där nu och täntke kolla om ni kankse kan ge oss en liten uppdatering av förhållanden och huruvida parken är up and running.

Kom ihåg: sharing is caring

peace

Senast ändrad:
Uppdatering från Stryn?
har hört att det har varit regnigt, blåsigt, dimmigt, dåligt med snö, dålig park.
jadu tur man sticker till les 2 alpes i alla fall.

Uppdatering från Stryn?
KOm hem från Stryn i förrgår efter fyra dagar där uppe. Första och andra dagen var backen stängd eftersom det snöade uppe vid skidcentret. Väl uppe vid skidcentret tredje dagen åkte vi två decimeter puder. Ganska häftig känsla mitt i sommaren:D De två skiddagarna vi fick var det annars snö och sol om vartannat. Parken var ganska bra faktiskt men tror det kommer upp ännu mer hopp vart det lider.

Uppdatering från Stryn?
Fick höra idag att det finns en flatdown-box och lite hopp men att de skulle bygga mer under dagen. Storleken på hoppen glömde jag fråga om, men det lär väll vara något svart och kanske några röda o blå. Vädret verkade risigt, regnigt. Hoppas det försvinner till nästa vecka!

Uppdatering från Stryn?
Shine sa:
Jag och ett par glada kompisar planerar att åka till stryn veckan efter midsommar men vi har lite dålig koll på hur det ser ut där nu.
Det vi fått fram är att det typ regnar och kommer fortsätta regna ett tag.
Jag antar att det iaf är ett par från freeride som är där nu och täntke kolla om ni kankse kan ge oss en liten uppdatering av förhållanden och huruvida parken är up and running.

Kom ihåg: sharing is caring

peace
finns en tråd redan om detta i nordiska orter - läs där.

jag var där nån vecka sen. mkt trevligt och varmt.

Snödjup

Tillbaka
Topp