aaa ja tänkte det också men va inte helt säkersalenskidor sa:belive tanner tror jag, men är inte helt hundra..
vilken film är det? har jag alldrig hört talas om?aeriksson sa:haha ni har fel alla,Den heter beliEVE tanner
eeh jo den här; https://www.freeride.se/shop/product.php?id=369 ?jeppenator sa:vilken film är det? har jag alldrig hört talas om?aeriksson sa:haha ni har fel alla,Den heter beliEVE tanner
säkert lika bra det, den lär ju suga lika mycket pung some show n prove gjorde.. har nog faktiskt aldrig, och då menar jag aldrig sett en tråkigare skidfilm!jeppenator sa:vilken film är det? har jag alldrig hört talas om?aeriksson sa:haha ni har fel alla,Den heter beliEVE tanner
erkänn kändes som man tittade på en begravning. Grejen var att åkningen va grym såklart men stämningen var ju nere i botten.Emil_Tidstrand sa:säkert lika bra det, den lär ju suga lika mycket pung some show n prove gjorde.. har nog faktiskt aldrig, och då menar jag aldrig sett en tråkigare skidfilm!jeppenator sa:vilken film är det? har jag alldrig hört talas om?aeriksson sa:haha ni har fel alla,Den heter beliEVE tanner
tacka visste jag PYB, d var tanners primetime!
sluta klaga fö fan, gör en bättre film själv! puder senerna e juh helt åthelvete galna!Robbott sa:erkänn kändes som man tittade på en begravning. Grejen var att åkningen va grym såklart men stämningen var ju nere i botten.Emil_Tidstrand sa:säkert lika bra det, den lär ju suga lika mycket pung some show n prove gjorde.. har nog faktiskt aldrig, och då menar jag aldrig sett en tråkigare skidfilm!jeppenator sa:vilken film är det? har jag alldrig hört talas om?
tacka visste jag PYB, d var tanners primetime!