Uppsala-Göteborg, vem har skåpbil?

mertenstina

Medlem
Uppsala-Göteborg, vem har skåpbil?
Hej,
sambon och jag har separerat och jag flyttar tillbaka till Göteborg. Med två 90-sängar samt en cykel och lite kartonger.
Finns det någon där ute med skåpbil som i slutet av februari eller i början av mars kan tänka sig ge en ledsen själ skjuts till Göteborg? Jag betalar självklart för en del av bensinkostnaderna samt lastar med hjälp av vänner...

Tack alla snälla själar för att ni läser detta. Jag håller tummarna att det hjälper mig...

Mvh
Tina
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp