Urban Triplets

• Trådstartare Trådstartare Dot
  • Start datum Start datum

Dot

Ny medlem
Urban Triplets
hej!
jag har ställt in mig på att köpa ett par nya skidor i år. det jag har kållat på är som rubriken lyder, ett par Atomic urban triplets (förra årets modell) jag är ingen parkfantast och vill åka lite allround. jag e ca 178 cm och väger 65 kg. anledningen till att jag kollat in just dessa var priset. funkar dom som alround-skida eller är jag helt ute och cyklar?

Urban Triplets
njea skulle heldre rekomendera förra årets K2 public enemy! dom e grymma. Lite park, offpist och sen funkar dom bra i pisten oxå

Urban Triplets
okej. då ska jag nog inte köpa den. PE skidan e nog lite över min nuvarande budget :( men jag har fått ett riktigt nice pris på ett par scratchskidor årsmodell 03-04. så vad tror ni om den?

Urban Triplets
Om du ska köra offpist i puder går den ju bort, men annars funkar den om du mest kör pist!

Urban Triplets
misha sa:
okej. då ska jag nog inte köpa den. PE skidan e nog lite över min nuvarande budget :( men jag har fått ett riktigt nice pris på ett par scratchskidor årsmodell 03-04. så vad tror ni om den?
om du har ont om pengar, så varför inte ta hjälp av tomten nu när det snart är jul? eller har du inte varit snäll i år? ;)

letar du efter allround kolla in 1080 thruster, völkl karma, head mojo 80...

Urban Triplets
ok men håller inte scratch skidan ir? notera att det e förrförra årets modell!!

Senast ändrad:
Urban Triplets
vilka skulle ni valt att köpa, dynastar troublemaker (06-07) för 4000 eller scratch (04-05) för 2200???

Urban Triplets
Jag har akt pa forra arets triplets(172cm) dom senaste veckorna och jag tycker att dom fungerar helt ok i bade pist och offpist(det lilla som det bjudits pa). Dom ar inte speciellt daliga pa nagot, inte heller overaskande bra pa nagot. Jag ar ungefar lika tung och lang som du och aker lite overallt. Jag korde pa scratchen(vinrod) forra aret och den kandes nagot tyngre och stabilare, men inte namnvart mycket. Jag har monterat mina mitt emellan den traditionella monteringpunkten och jibbpunkten.

Urban Triplets
vilka skulle ni valt att köpa, dynastar troublemaker (06-07) för 4000 eller scratch (04-05) för 2200???

Urban Triplets
De bror ju på va du prioriterar bara nya skidor eller nya skdor o stavar o o gud vet vad....

Men ja köpte år 03/04 04/05s schratch(den lila) o den e nu för kort men den e sköön!
Den e rätt så lätt men ändå ganska stabil...

tm:n är väl rätt så tung?????

prioriteringsfråga, men gå in på tjänster/databasen o så kollar du bara där, efter svängradie tungd disign, allt som du bryr dig om, lycka till

Urban Triplets
Jag har förra årets scratch skida,, som reserv :P Tycker att den funkar bra i parken, inte så bra i pisten, sen inte alls så bra i offpist för att jag tycker den är för smal för det

Urban Triplets
Triplets är en bra allroundskida. Jag har iofs inte åkt på den men en polare har dom och han är nöjd.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp