us open!

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
us open!
Intressant! Synd att Karlström inte gick vidare...
Jag tror att de kan ha möjlighet till pallplats, inget mer... Det finns många namnkunniga åkare, men det är de små misstagens sport så inget är omöjligt...

us open!
Place Mens Place Womens
1 Corey Vanular Grete Ellassen
2 Sammy Carlson Sarah Burke
3 Jon Olsson Michelle Parker
4 Peter Olenick Claudia Bouvier
5 AJ Burton Natalie Sirianni
6 TJ Schiller Whitney Wickes
6 Simon Dumont Megan Olenick
8 Derek Spong Vanessa Coletta
9 Matt Philipi Mille Windfeldt
10 Charles Gagnier Shawndrea Wisma
11 Justin Dorey Julie Johnson
12 Jossiah Wells Olivia Akerly
13 Taylor Felton Lara Cevoli
14 Ian Cosco Kristi Johns
15 Espen Linnerud Victoria Beattie

us open!
som jag sa i ett annat inlägg också... Spin To Win!

Kan svara på inlägget jag fick till svar på mitt om spin to win i den andra tråden.,

Visst höll han graben länge och den var snygg, jag har sett den... Men jag tycker ändå det har gått för långt med alla dessa snurrar.. det kommer bli så att folk bara kommer träna stenhårt på att snurra så jävla mkt som möjligt utan att ha desto mer stil på det (säger ej att tj inte hade det på sin 1440).. Där tycker jag folk som gör annorlunda saker ska ha creds, bara titta på karlström som slänger iväg 2xbackflip för att bryta mönstret i allt detta snurrande.. Nu är ju det också en sorts snurr men inte lika vanligt.. Ne satsa mer på style än på spin.. Det är vad jag tycker sen får ni andra tycka vad ni vill..

us open!
men fan dom drog juh swich doubble backflip i x-gamen är inte det att bryta mönstret ännu mer? sen är det juh olika cork variationer på snurrarna om du tittar efter..inte bara massa raka snurrar!!

Tillbaka
Topp