usps

FLUBBA

Medlem
usps
tja

har beställt ett paket från ett företag i usa och dom skickar med usps. men nu är det så att mit paket har varit på samma ställe i snart en månad! jag har ringt och mailat men ingen svarat .så vad ska jag göra? jag har mailat företaget som jag beställde sakerna i från och dom sa att sakerna satt i svenska tullen men ska det verkligen ta en månad?

usps
Rätt dålig ursäkt faktiskt ... för får du inte paketet har du ju betalat för något du inte fått , har tullen paketet kanske du får betala lite mer men du får det ju iaf :P

usps
ringde svenska tullen i förr går och dom sa att dom inte hade mitt paket och kunde inte hjälpa mig :( . mailade företaget jag hade köpt goggles:arna av och dom sa att dom inte visste vad dom var och kunde inte hjälpa mig. känns som man blivit riktigt lurad här :(

Senast ändrad:
usps
Jag hade ett liknande problem nyligen. Helt omöjligt att få fatt på paketet tills en snubbe från det lokala utlämningsstället knackade på dörren. Han förklarade att deras datasystem hade havererat en dag för två månader sedan och mitt paket direkt gått in som utlämnat, och därför skickades ingen avi ut. Det upptäcktes vid någon form av inventering!
Det kan lösa sig ännu!

usps
Gustav sa:
Jag hade ett liknande problem nyligen. Helt omöjligt att få fatt på paketet tills en snubbe från det lokala utlämningsstället knackade på dörren. Han förklarade att deras datasystem hade havererat en dag för två månader sedan och mitt paket direkt gått in som utlämnat, och därför skickades ingen avi ut. Det upptäcktes vid någon form av inventering!
Det kan lösa sig ännu!
a får hoppas att det löser sig ja :) men det konstiga att det kommit till chicago men inte lämnat stället på en månad snart. men det kan vara ett dator fel som du säjer eller nåt annat ;)

Senast ändrad:
usps
FLUBBA sa:
Gustav sa:
Det kan lösa sig ännu!
a får hoppas att det löser sig ja :) men det konstiga att det kommit till chicago men inte lämnat stället på en månad snart. men det kan vara ett dator fel som du säjer eller nåt annat ;)
Ring UPS och kräv att dom skall ersätta dig. För det är dom skyldiga till.
Du får helt enkelt ha lite stake i dessa situationerna.

usps
Tancoll sa:
FLUBBA sa:
Gustav sa:
Det kan lösa sig ännu!
a gör nog det på måndag. när jag mailade dom sa dom att dom inte kan ta reda på om det hänt eller dom har glömt den nånstans riktigt dåligt tycker jag :|

usps
FLUBBA sa:
Tancoll sa:
FLUBBA sa:
a gör nog det på måndag. när jag mailade dom sa dom att dom inte kan ta reda på om det hänt eller dom har glömt den nånstans riktigt dåligt tycker jag :|
Har haft ett liknande problem. Beställde ett par bindningar från england. Kommer inte ihåg vilka doom skickade de med men i alla fall. De "fastnade" också på ett ställe och efter ca 1-2 veckor mailade ja företaget ja köpt dom av och sa det. Då skickade dom bara ett par nya som kom fram på en vecka, smidigt!

usps
fick mina goggles i går efter lite mer än en månad :| tydligen hade dom skickas med båt från usa till danmark istället för för flyg som jag betala för :mad: men fick dom ialla fall som tur är :)

usps
Skönt att du fick dem och skönt att du inte ringde till ups och frågade var de var...lite som att ringa citymail o fråga var ditt postpaket är :o

Ups och usps är inte samma sak..

Tillbaka
Topp