Utan stavar nästa Säsong?

man har mer balans med stavar, och det är i regel snyggare...
men jag tycker det är riktigt skönt att åka utan ibland, och i vissa fall äre jäkligt snyggt. Har man snygg stil så kan man köra utan, annars sere bara flummigt o okontrollerat ut.

jag tror många kommer köra utan nästa år... jag kommer göra det ibland

Jag kommer åka blades nästa säsong så det blir ju utan stavar!

Senast ändrad:
aeriksson sa:
Jag kommer åka blades nästa säsong så det blir ju utan stavar!
word!

men seriöst nu:
1 varför bry sig vad som är inne, kör utan stavar å se om det är skönare
2 det här ämnet har varit uppe tidigare och diskussionen blir precis densamma

kimkimkim sa:
jeppenator sa:
Jag ska åka utan stavar.. dom är ju bara ivägen i parken iallafall
Hehe, och varför har ingen kommit på det förens nu i så fall? Alla gör det säkert bara för att han Steve Stepp gör det.
jag håller med ! varför har ingen tänkt på att dom är ivägen innan steve stepp och tom wallisch börja köra med det förra året!!???

jag vet inte.. men nån måste ju va först? och bara för att de va jusst dom så måste alla som börjar åka utan härma dom? fuck that shit säger jag.. alla får åka som dom vill:)

å jag vill åka utan stavar!

Wannabe snowboardåkare kallar jag det där! Skidor har alltid haft stavar och nu ska det bara försvinna... Jag vet väldigt lite om skidåkning så jag kanske borde inte ens lägga mej i det här.
Det ser snyggare med stavar tycker jag, men som dagt, jag kan knappt nåt om skidor och dess konstiga värld.

JWester sa:
jag kommer personligen köra med en "pimped out" käpp med bling på, och i andra handen en så kallad "pimp cup" som jag kan ha all min "crunk juice" i. det kommer bli det nya.
Det sjuka är att det säkert kommer sluta så, då folk kör med grillz,
När kommer dagen då vi får se Lil Jon på ett par skidor? Hell Yeah!!!!!!

jag tycker det är härlig att skidfolk där ute börjar att skriva/säga att de kör och inte åker skidor... det har jag alltid sagt..
åka bil= då sitter du bredvid
kör bil=du styr bil och har kontrollen
åka skidor= skidorna åker omkring med dig, troligtvis en turist som inte står på skidor så ofta
kör= du har kontrollen och styr skidorna dit du vill

Stavar blir ju ett måste nästa år när stavgrabarna tar fart på riktigt;)
637d3bn.jpg

jeppenator sa:
jag vet inte.. men nån måste ju va först? och bara för att de va jusst dom så måste alla som börjar åka utan härma dom? fuck that shit säger jag.. alla får åka som dom vill:)

å jag vill åka utan stavar!
helt rätt

niclass sa:
JWester sa:
jag har hört från amerika att det kommer bli inne att köra med ratt istället för stavar nästa säsong.
en viss jakob wester åkte vist utan stavar under vintern......
jaha, och? det är väll antagligen grejen med att alla är så sjukt besatta av att vara "rätt" som han anser kul och därför skriver ett relativt ironiskt inlägg.

Utan stavar = Ingen balans.. Någonting måste man ju hålla i händerna .. Tycker dock att det ser fult ut, men smaken är som baken

utan stavar livet suger..:) om man är kille så klart... alltid stavar. ser fett fullt utan dom ju....

utan stavar is the shit.. prova så kommer ni märka vad mycket lättare allt är..
ser fult ut om man kör tajta kläder däremot.. har man större kläder med lite längre armar så inte händerna syns så äre snyggt.

NO POLES!!

klart man kör utan. man vill ju vara lika cool som wallisch och stepp.

spela roll om de e snyggt ?
om man åker utan stavar så gör man det troligen för att man tkr de e skönare och bättre.
tror inte de e ngn som gör de för att härmas liksom :D

Tillbaka
Topp