Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
word!aeriksson sa:Jag kommer åka blades nästa säsong så det blir ju utan stavar!
jag håller med ! varför har ingen tänkt på att dom är ivägen innan steve stepp och tom wallisch börja köra med det förra året!!???kimkimkim sa:Hehe, och varför har ingen kommit på det förens nu i så fall? Alla gör det säkert bara för att han Steve Stepp gör det.jeppenator sa:Jag ska åka utan stavar.. dom är ju bara ivägen i parken iallafall
blades is the shit!aeriksson sa:Jag kommer åka blades nästa säsong så det blir ju utan stavar!
jolå det är riktigt hårtlingonsylt sa:blades is the shit!aeriksson sa:Jag kommer åka blades nästa säsong så det blir ju utan stavar!
word!Baudtler sa:Personligen har ja aldrig gillat synen av skidåkare utan stavar. De ser kanske "okej" ut på rails, men i hopp e de fan inte snyggt någonstans. Att köra utan stavar gör man i skidkolan. Jag kommer köra med stavar...
Det sjuka är att det säkert kommer sluta så, då folk kör med grillz,JWester sa:jag kommer personligen köra med en "pimped out" käpp med bling på, och i andra handen en så kallad "pimp cup" som jag kan ha all min "crunk juice" i. det kommer bli det nya.
haha detdär är nytänkande inom skidåkningen.. kan va svårt utan stavarRastavibrationer sa:Stavar blir ju ett måste nästa år när stavgrabarna tar fart på riktigt
http://i11.tinypic.com/637d3bn.jpg
Ya mon, kul grej sådär, klippet kommer i Walk of famejeppenator sa:haha detdär är nytänkande inom skidåkningen.. kan va svårt utan stavarRastavibrationer sa:Stavar blir ju ett måste nästa år när stavgrabarna tar fart på riktigt
http://i11.tinypic.com/637d3bn.jpg
en viss jakob wester åkte vist utan stavar under vintern......JWester sa:jag har hört från amerika att det kommer bli inne att köra med ratt istället för stavar nästa säsong.
helt rättjeppenator sa:jag vet inte.. men nån måste ju va först? och bara för att de va jusst dom så måste alla som börjar åka utan härma dom? fuck that shit säger jag.. alla får åka som dom vill
å jag vill åka utan stavar!
Med eller utan muff?JWester sa:jag har hört från amerika att det kommer bli inne att köra med ratt istället för stavar nästa säsong.
jaha, och? det är väll antagligen grejen med att alla är så sjukt besatta av att vara "rätt" som han anser kul och därför skriver ett relativt ironiskt inlägg.niclass sa:en viss jakob wester åkte vist utan stavar under vintern......JWester sa:jag har hört från amerika att det kommer bli inne att köra med ratt istället för stavar nästa säsong.
alla vet ju att ekdahl har blöja när han kissarekdahl sa:alla vet ju att dom som kör utan stavar sitter ner när dom kissar..
alla vet ju att alwaysCrash är en sida sen när han dissaralwaysCrash sa:alla vet ju att ekdahl har blöja när han kissarekdahl sa:alla vet ju att dom som kör utan stavar sitter ner när dom kissar..
hahaha !myrshlok sa:alla vet ju att alwaysCrash är en sida sen när han dissaralwaysCrash sa:alla vet ju att ekdahl har blöja när han kissarekdahl sa:alla vet ju att dom som kör utan stavar sitter ner när dom kissar..