Uteliv i åre

simonato

Ny medlem
Uteliv i åre
Tjeena!
Ska upp till åre v.9!
någon som har bra koll på bra ställen i åre för 18åringar?
dvs. afterski, nattklubbar

Uteliv i åre
Tjena!

Jag är ledsen, men samtliga krogar i Åre fick spritförbud i höstas.
Detta efter allt för många varningar efter att ha serverat ynglingar.

Uteliv i åre
oscarius sa:
Tjena!

Jag är ledsen, men samtliga krogar i Åre fick spritförbud i höstas.
Detta efter allt för många varningar efter att ha serverat ynglingar.
Stämmer bra det, nästan så att hela Åre har förfallit lite efter det...
De största inkomsterna kommer ju trots allt från spritförsäljningen!

Uteliv i åre
Skämt å sido, lånar tråden lite...

Vilka ställer på vilka dagar är det som gäller för locals? Har aldrig varit nått fan av Bygget eller Dippan men måste nog ta en runda på nått av ställena eftersom ett gäng snäckor ska med som förmodligen vill dit. På måndagar är det väl fortfarande Tott som gäller?

Vi kommer upp söndag och dra torsdag. Tips på planering? Hade tänkt Bygget söndag så tjejerna får sitt och kan gå dit resten av dagarna om dom vill. Måndag självklart Tott, detta är det enda som är helt bestämt. Tisdag och Onsdag då? Nån kväll förmodligen Villa Tottebo. Men vilka dagar är det som gäller på dom olika ställena?

Uteliv i åre
JockeSki sa:
Skämt å sido, lånar tråden lite...

Vilka ställer på vilka dagar är det som gäller för locals? Har aldrig varit nått fan av Bygget eller Dippan men måste nog ta en runda på nått av ställena eftersom ett gäng snäckor ska med som förmodligen vill dit. På måndagar är det väl fortfarande Tott som gäller?

Vi kommer upp söndag och dra torsdag. Tips på planering? Hade tänkt Bygget söndag så tjejerna får sitt och kan gå dit resten av dagarna om dom vill. Måndag självklart Tott, detta är det enda som är helt bestämt. Tisdag och Onsdag då? Nån kväll förmodligen Villa Tottebo. Men vilka dagar är det som gäller på dom olika ställena?
Inte sugen på att festa med studenterna alltså? Kunde vara en intressant tråd det här, börjar bli för gammal för det klassiska student ski week-festandet...

Uteliv i åre
Äsch, för gammal blir man aldrig, du har ju et år upp på mig ;)

Jo det är väl kul men åxå kul att testa lite olika ställen. Vad är det "klassiska student ski week-festandet"? Bygget hela veckan eller? Bygget aka. köttmarknaden är bättre om man är singel... :P

Uteliv i åre
Student ski week kör ju ett ställe per kväll. Brukar väl vara bygget, dippan och country club. Man får ju rejäl rabatt på det stället som "har" aktuell kväll. Det brukar nämnas på Åre-Tv ganska flitgt vilket ställe som gäller för respektive kväll. Och det stället går ju typ alla av de studenterna som är där till...

Haha, jo ett år har jag kanske. Fyller iof 29 medans jag är där. Men har börjat bli så förbannat bakis det senaste året så pallar inte tokfest..;)

Uteliv i åre
måndagsklubben på tott är tyvärr borta nu! så tji måndagsfest där alltså. annars är väll tisdagar på bygget och söndagar på dippan säsongarkvällarna. varannan torsdag på villa tottebo är grymt när det är I´nitty. Reggaeklubb alltså. Den andra torsdagen brukar petter ha klubb på wersens. vet inte om det är så iår.

och för att svara på simonatos fråga så är det rätt dåligt med ställen för 18åringar. 20 överallt. om man inte har lite flyt.

Senast ändrad:
Uteliv i åre
Många säsongare har ju gratis inträde på Country Club på måndagar så där lär det ju vara drag. (samma kort som ger gratis inräde på Dippan på söndagar...)

Uteliv i åre
Söndag - sundays@dippan
Måndag - Måndagsklubb på werséns ELLER country ( har 18 år )
Tisdag - Bygget

Resterande dagar är väl bara att vraka och välja vad man tycker om... Dahlbom, Supper, Werséns... Bygget å Dippan om man vill ha nightclub (fast biblioteket på bygget är rätt soft)

Gällande Afterski så kör väl Fjällgården varje dag, Bygget har jag ingen koll på och Dippan kör med Wallmans gänget tis-lör! Den är värd att gå på, världens drag igår ;)

Har fått för mig att dippan också har 18 men det kan vara 20

Uteliv i åre
Har inte istortsätt alla uteställen i Åre 20+ eller hur ligger det till på den punkten? (är själv 18)

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp