Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
taxi. aou.. ja har bara fått deltidsjobb o kommer säkert inte tjäna så mkt kosing. hur mkt kostar de med taxin typ ?L3LL3 sa:Hahah PIGO mina damer och herrar :P Sen så dedär med Renen, det blir ju vad man gör det till! men i övrigt så festar man inte i duved, möjligtvis förfest på Staff :P
Det är bara att ta en taxi in till Åre om det är fest ni vill ha.
Peace out!
Å fyfan då:Pqtip sa:Det blir en hel del taxi så man får helt enkelt hålla ihop eller fråga runt lite efter krogen om folk ska till Duved.
Har för mig duved taxi till åre kostar 200-250...yschiamej
OKej. segt... vi får dra till åre lite sådär på helgen bara dåWTX sa:Uteställen finns det ju itne här direkt... men Pigo är najs om man vill istta o ta en öl... wok stället söker oxå alkohol tillstånd... men tror inte det är så najs o sitta där... annars äre väl hotellet man får sitta på.... Delar man på en taxi så blir det ju inte så dyrt...
det gör det alltså? några påstod att de inte gick bussar. Men det låter ju smartarehHarlaut sa:taxi mellan åre och duved kostar 100kr med "by-pris" (om man bor i åre eller duved)
men de går bussar varje halvtimme mellan duved och bjöprnen så de är smartare/billigare
aaa, ok, de kan va bra o vetaL3LL3 sa:Söndagar och tisdagar är ju bästa dagarna att gå ut på som säsongare imo. Måndagar funkar också.
jaha :P okej. vad är de för nummer till " grön taxi" ?muschla sa:Vet inte hur det funkar i år men förra året när jag jobbade som taxichaufför så hade "de gröna" Taxi Duved bilarna specialpris till duved på 100spänn eller något. men åker du med Taxi25000, Taxi Åre eller Björn Olsson så är det betydligt dyrare. Taxi åre har kommuntaxa och säsongstaxa men man får nog räkna med en 180spänn eller något ifrån bygget till staff.
no offence men det är inte prio av taxichaffisar att köra säsongare då dricksen brukar vara rätt dålig, man måste ju tänka på att få mat på bordet också!
Åker du taxi med mig måste du dricksa.![]()
stämmer bra. det går bussar varje halvtimme fram till ungefär kl 11 på kvällen (med diverse undantag såklart) sen stämmer det också att du "ska" ha ett kommunkort för att få såkallat by-pris. olika chaufförer gör undantag beroende på hur trevliga dom är, men jag skulle säga att du måste visa kort iallafall 40% av gångerna under högsäsong.hHarlaut sa:taxi mellan åre och duved kostar 100kr med "by-pris" (om man bor i åre eller duved)
men de går bussar varje halvtimme mellan duved och bjöprnen så de är smartare/billigare
Man kan ju ta bussen till åre först o sen åka taxi hemle_phoque sa:stämmer bra. det går bussar varje halvtimme fram till ungefär kl 11 på kvällen (med diverse undantag såklart) sen stämmer det också att du "ska" ha ett kommunkort för att få såkallat by-pris. olika chaufförer gör undantag beroende på hur trevliga dom är, men jag skulle säga att du måste visa kort iallafall 40% av gångerna under högsäsong.hHarlaut sa:taxi mellan åre och duved kostar 100kr med "by-pris" (om man bor i åre eller duved)
Bussen är gratis på vintern men kostar på sommarn då den bara går några få dagar varje vecka.hHarlaut sa:taxi mellan åre och duved kostar 100kr med "by-pris" (om man bor i åre eller duved)
Den här tråden är också 6 år gammalNilsnilsson sa:Bussen är gratis på vintern men kostar på sommarn då den bara går några få dagar varje vecka.hHarlaut sa:taxi mellan åre och duved kostar 100kr med "by-pris" (om man bor i åre eller duved)