Uteställen i Val Thorens

Uteställen i Val Thorens
afterskin är bäst på "tango"
förkröket var roligast på non hollänsk bar som jag inte minns namnet på.
och malaysia skulle jag nog säga hade bäst drag.
en annan kul saka som dom körde när jag vär där förra året var stripp kväll på onsdagen på "gringos" med gratis inträde en jävla massa killar och 2 strippor.

Senast ändrad:
Uteställen i Val Thorens
yahman sa:
afterskin är bäst på "tango"
förkröket var roligast på non hollänsk bar som jag inte minns namnet på.
och malaysia skulle jag nog säga hade bäst drag.
en annan kul saka som dom körde när jag vär där förra året var stripp kväll på onsdagen på "gringos" med gratis inträde en jävla massa killar och 2 strippor.
hahah okej! jo men jag tackar för tipsen

Uteställen i Val Thorens
Tango är som sagt bästa afterskin(svenskägd). När vi var där förra året var det ett svenska trabadur band "No limit" som sjukt bra. Du får även till priset av 300:- 10 jägershots. Sen är efter tolv är det Malaysia som gäller(dom öppnar DJn sidan efter tolv) annars är Underground ett altnertiv där är dom dock hårdare med legg(om du nu är underårig)

Uteställen i Val Thorens
snälla gustav och philip att ni oroar er för det, klart det löser sig när massa som har varit där tidigare är med cpen

Uteställen i Val Thorens
You do that =) John's mat är enligt mig sjukt god. Första gången var lite "äh, det är juh typ som två burgare, no problem" ^^ men första anblick blev ett "Holy crap!" moment.. ;P

Det är inte bara lavinfaror man måste respektera.

Uteställen i Val Thorens
var där v2 och Tango har lätt grymmaste afterskin! skulle sen rekommendera malaysia och som sagt John's himmelska burgare, ha så kul! :D vare nån mer som var där v2 förresten? träffa mkt skönt folk ;D

Uteställen i Val Thorens
svenskstället tango har lätt bästa afterskin

förkröken sker i hotellrummet med grabbarna+brudarna från rummet bredvid

malaysia är det enda stället att vara på på kvällarna

VARNING: det var total tjejbrist när jag var där förra året, efter fick jag veta att plejset kallas "gay thorens".... så ha inte för höga förväntningar på brudfronten..

Uteställen i Val Thorens
mardiman sa:
svenskstället tango har lätt bästa afterskin

förkröken sker i hotellrummet med grabbarna+brudarna från rummet bredvid

malaysia är det enda stället att vara på på kvällarna

VARNING: det var total tjejbrist när jag var där förra året, efter fick jag veta att plejset kallas "gay thorens".... så ha inte för höga förväntningar på brudfronten..
Wha'? Du måste varit otursam I guess.. eller så märkte jag inget av det helt enkelt. Varit där 2 gånger, inte sett någon större skillnad. Och om det nu är stor skillnad, well, då saknar stället även snygga killar ^^

Uteställen i Val Thorens
Oush..Sounds though.. =/ Ah well, det varierar väll I guess. Åk dit igen och hoppas på det bästa ; ) I love the place

Uteställen i Val Thorens
hehe vi var där v.11 förra året och lyckades såklart pricka in gay veckan på "club med" (ett all inclusive hotel i val thorens). Så det var väl ingen höjdare. Får hoppas på bättre lycka i år.

Uteställen i Val Thorens
gay thorens är rätta namnet enligt mina erfarenheter... 0 fräscha brudar.. serri jag kanske såg max 5 st på hela veckan.. det var till och med ont om fula brudar.. men som sagt tango har bästa afterskin skönt att det är svenskt också malaysia klart bästa utestället.. saloon bar kunde väl vara hyfsat ibland också.. mellan 10 och 12 kan det va riktigt bra drag på tango också

Senast ändrad:
Uteställen i Val Thorens
Ha ha, Gay Thoréns myten härstamma från rum 702 i Temle du Solei, no futher questions..
Ta med Slitz och toapapper..

Uteställen i Val Thorens
när ja va i thorens vare en del tjejer där, inte så många men iaf nåra (haha bodde på ovanstående hotell, låter lite obehagligt dedär.. )

Uteställen i Val Thorens
Tillbringade förra veckan (v.7) i Val Thorens. Bästa afterskin är , som tidigare nämnts, Tango. Riktigt svensktillhåll det där. Kvällarna inledde vi antingen på rummet eller på Tango, varefter vi drog vidare till El Gringo. El Gringo hade riktigt grymt drag vissa kvällar och här fanns det gott om brudar, plus att musiken var överlägset bäst här. Underground är jag inte särskilt imponerad av. Underground var hårda med legkontrollen så är du minderårig får du försöka smita in via rökverandan.

En missräkning var att Malaysia var abbonerat för danska resenärer hela veckan. En kväll lyckades jag dock smyga mig in där utan det obligatoriska armbandet. Och vilket ställe det var; du går in i en liten stuga och tänker typ vafan var det inte mer än det här. Sedan går du ner en trappa under marken och ett kollosalt stort dansgolv stort som en fotbollsplan öppnar upp sig. Här nere var det riktigt bra drag och väldigt brudtätt.

Avlutningsvis kan jag säga att epitet Gay Thorens inte stämde så bra. Var rätt bra med brudar tycker jag. Visserligen var typ alla danskor. Var helt sjukt mkt danskar faktiskt. Var man än vände sig hördes danska och nere på på malaysia rungade "vi er röde vi er hvide". Ett tips om du kommer hit under en danskvecka kan ju vara att försöka få tag i ett malaysiaarmband. Fråga mig inte hur bara. Vi försökte lura oss till armband hela veckan och prövade med olika danska fraser om att vi tappat bort dem, men lyckades dessvärre inte få tag på några.

Tillbaka
Topp