Tillbringade förra veckan (v.7) i Val Thorens. Bästa afterskin är , som tidigare nämnts, Tango. Riktigt svensktillhåll det där. Kvällarna inledde vi antingen på rummet eller på Tango, varefter vi drog vidare till El Gringo. El Gringo hade riktigt grymt drag vissa kvällar och här fanns det gott om brudar, plus att musiken var överlägset bäst här. Underground är jag inte särskilt imponerad av. Underground var hårda med legkontrollen så är du minderårig får du försöka smita in via rökverandan.
En missräkning var att Malaysia var abbonerat för danska resenärer hela veckan. En kväll lyckades jag dock smyga mig in där utan det obligatoriska armbandet. Och vilket ställe det var; du går in i en liten stuga och tänker typ vafan var det inte mer än det här. Sedan går du ner en trappa under marken och ett kollosalt stort dansgolv stort som en fotbollsplan öppnar upp sig. Här nere var det riktigt bra drag och väldigt brudtätt.
Avlutningsvis kan jag säga att epitet Gay Thorens inte stämde så bra. Var rätt bra med brudar tycker jag. Visserligen var typ alla danskor. Var helt sjukt mkt danskar faktiskt. Var man än vände sig hördes danska och nere på på malaysia rungade "vi er röde vi er hvide". Ett tips om du kommer hit under en danskvecka kan ju vara att försöka få tag i ett malaysiaarmband. Fråga mig inte hur bara. Vi försökte lura oss till armband hela veckan och prövade med olika danska fraser om att vi tappat bort dem, men lyckades dessvärre inte få tag på några.