Utvalda foton?

ploppe8989

Ny medlem
Utvalda foton?
helt ärligt så tror jag nog att de som väljer ut vilka foton som ska vara utvalda på freeride sitter me en ögon bindel och kastar pil på uppsatta foton på väggen och de bilder som pilen träffar blir utvalda. så mycket bösbilder som blir utvalda medans man kollar i andras fotoalbum och ser hur många fräscha bilder som helst som inte är utvalda.
Är det ingen mer än jag som har samma synpunkt?

Enligt mej läre ni blir lite mer seriösa när det gäller utsorteringen av bilder!

Fortsätt lägg upp länkar på bilder ni tycker ska vara utvalda eller bilder som knappast förtjänar att vara de!

Senast ändrad:
Utvalda foton?
Kan du länka till dessa bilder som inte blivit utvalda? Det vore ju högst intressant att se dem och så att man får skaffa sig en egen uppfattninge om det...

Utvalda foton?
håller med, tog bort en utvald en gång och la upp den igen för att kolla om de blev utvald igen vilket den inte blev.

Utvalda foton?
Vad är meningen med att göra denna utvald? https://www.freeride.se/photo/view.php?id=15465
Vad har denna med vattenskidor att göra? https://www.freeride.se/photo/viewlarge.php?id=17089
Å va fan vill dom me denna bild? https://www.freeride.se/photo/viewlarge.php?id=26858
De är bara några av dem.. plus att jag själv har en del utvalda bilder som defenetivt inte ska vara utvalda men är de.. sen har jag några som ja tycker kunde vara de men dom har ju så klart inte blivit de :s
Skulle tex inte den här vara utvald? https://www.freeride.se/member/photo.php?id=25618

Senast ändrad:
Utvalda foton?
thom8 sa:
Dahllof sa:
ekdahl, klart som fan dom inte tar samma bild igen?
han hade ju tagit bort den skrev han ju? om dom tyckte den var bra så skulle dom väl antagligen välja ut den igen? eller?
vadå så dom ska inte släppa fram nya bilder? om nån har en skit bra så kan ju den va kvar hur länge som hellst om han som äger bilden bara tar bort den och lägger in den igen? tänk ibland..

Utvalda foton?
helt rätt. jag har bra bilder som inte blir utvlada sen en kille som håller upp en skida:S helt sjukt

Senast ändrad:
Utvalda foton?
Vad är det som är så speciellt med "utvald freeride-bild"? Egentligen?
"ååh, jag fick godkänt för bilden! Hurra, dyrka mig själv"..
Eller vad?
Om ni inte vill använda freerides eminenta GRATIS-tjänst så ladda upp era bilder nån annanstans. Svårare än så behöver det inte vara.

Om ni nu går igång på "utvalda" bilder så.. tja, självdyrkan är oxå en sport.

Utvalda foton?
Dahllof sa:
thom8 sa:
Dahllof sa:
ekdahl, klart som fan dom inte tar samma bild igen?
han hade ju tagit bort den skrev han ju? om dom tyckte den var bra så skulle dom väl antagligen välja ut den igen? eller?
vadå så dom ska inte släppa fram nya bilder? om nån har en skit bra så kan ju den va kvar hur länge som hellst om han som äger bilden bara tar bort den och lägger in den igen? tänk ibland..
ja den kan väl vara kvar hur länge som helst även om han inte tar bort den o lägger in den igen!? till exempel denna tuffa bild som är utvald, den skulle nog inte bli utvald om den togs bort och lades upp igen, men nu är den det eftersom ingen har tagit bort den. men om man tar bort en hyffsat ny bild, som blir utvald, och sedan tar bort den och lägger in den igen så borde den väl bli utvald om den var så bra för ett litet tag sen att den blev utvald, fattar du!? tänk ibland..

Utvalda foton?
Raasmus sa:
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=40716 ja blev ganska förvånad att inte den här blev utvald? den är mycket snyggare en andra jag har som har blivit utvalda :S eller va tycker ni?
inte tillräckligt skarp

Senast ändrad:
Utvalda foton?
la upp en innan idag som borde vart utvald!! men när nån sitter å bara tar foton helt random så blir de så ibland att bra bilder inte blir utvalda!..

har tagit bort den nu..

Utvalda foton?
jeppenator sa:
la upp en innan idag som borde vart utvald!! men när nån sitter å bara tar foton helt random så blir de så ibland att bra bilder inte blir utvalda!..

har tagit bort den nu..
Om den nu borde blivit utvald i dina ögon hur kommer det sig då att du tagit bort den? Blev den sämre för att den inte blev utvald? Eller hur menar du?

Och till er som har en fetish för att lägga upp bilder och snabbt få dem publicerade rekommenderar jag www.pixbox.se. Kör hårt!

Utvalda foton?
jag sket i å ha kvar den då den bara ligger å tar plats! ^ eller i hopp om å kunna lägga upp den igen å få den utvald..

Moderatorerna är på krigsttigen idag.. :/

Utvalda foton?
jeppenator sa:
jag sket i å ha kvar den då den bara ligger å tar plats! ^ eller i hopp om å kunna lägga upp den igen å få den utvald..

Moderatorerna är på krigsttigen idag.. :/
Varför skulle det jag skrev ha något att göra med att jag är moderator?

Utvalda foton?
Jag tänker skvallra på mej själv och ta den här bilden från mitt fotoalbum:
d14156a3f437fc9b68c44c171c8f3dde.jpg

Hur fan kunde den bli utvald?

Senast ändrad:
Utvalda foton?
AA du Hjalle_S Hur fan kunde den bli utvald:P till och med taget inomhus någon stanns eftersom man ser spegling från fönstret:P kanske är utvald bara för att det var så desperat gjortXD eller nått.....

Snödjup

Tillbaka
Topp