utveckla tricken efter 360!

• Trådstartare Trådstartare user62785
  • Start datum Start datum
U

user62785

Guest
Hej.Skulle vilja utveckla mina trick lite sätter 360 rent nu.men gör inte så mycket andra tricks mest 360 kanske nån safty 180 och indi grap men vad är ett bra trick att lära sig efter man kan ''basic''?

360 och vilket extra trick som hellst t.ex sprad, daffy , twist , mutegrab, toxic, tailgrab, blunt, phil, critical eller japan Å sen kan du prova vanlig 540 eller switch!
Kör vad du känner för!
Förresten? kan man åka skidor nån stans nu?

slopestyle_in_ramundberge sa:
Hej.Skulle vilja utveckla mina trick lite sätter 360 rent nu.men gör inte så mycket andra tricks mest 360 kanske nån safty 180 och indi grap men vad är ett bra trick att lära sig efter man kan ''basic''?
vad är en indi grap ?

Vad hände med:
Hej är 13 år och sätter backflip och 1080 är sponsrad av k2 och rossignol jag vill lära mig 1260, är det ngn som sätter det här och i så fall har ni något tips för hur jag gör gjorde ett försök för två veckor sedan i hemavan på ett bigjump på ca:13m men misslyckades och gjorde illa armen har ni något tips?, för jag hittar inte det på trixtip här på freeride aja skriv om ni har något tips...
??

blizzy sa:
Vad hände med:
Hej är 13 år och sätter backflip och 1080 är sponsrad av k2 och rossignol jag vill lära mig 1260, är det ngn som sätter det här och i så fall har ni något tips för hur jag gör gjorde ett försök för två veckor sedan i hemavan på ett bigjump på ca:13m men misslyckades och gjorde illa armen har ni något tips?, för jag hittar inte det på trixtip här på freeride aja skriv om ni har något tips...
??
Hans mamma kanske talade om att det var fult å ljuga...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp