va ska vi storbergsåkare göra i sommar? :p

LEAF

Ny medlem
nå? hur ser er barmarkssäsong ut?

själv så kör jag rehab för mitt knä just nu, sen i höst när jag är stark igen blir det terränglöping och mtb!

=) ha d

Ordinerar minst 10 timmars stillasittande framför datorn/dag övandes reaktionsförmåga med hjälp av aktiviteter såsom Battlefield 2 eller liknande.

Detta är en beprövad metod som har testats i flera år av en ej namngiven svensk friåkningstalang, med resultatet i handen så är det bara att bänka sig!

Vi storbergsåkare ska göra andra saker så som BMX, Downhill, träna inför hockeysäsongen, segla, dricka öl-gintonic etc., träffa flickor och inte minst är det snart parningsdansen i älvarna. Där lägger honorna sina knoddar och vi män simmar och hoppar som delfiner!! En härlig blandning av mången ting!
Till den verkliga frågan, vad ska alla skoförsäljare göra i höst??!!

antagligen nåt lamt, typ vindsurfa eller åka längdskidor. Spela memory eller kanske kubb..

Senast ändrad:
Hade tänkt mig att jobba mig till döds 5 dagar i veckan, läka ihop min kropp och glida runt i goda vänners lag.

Men nu blir det till att åka och slå sig ännu mer, med diverse tillhyggen som longboard/skate, mtb och klättring i alperna.

Hmm, mest så blir det att köra lite rullskidor och mtb, sen fixa med lägenheten och sånt. Valla och sikla oxå. :D

Mellan allt navelludds-pillande ska jag försöka få tid med lite MTB-åkning också.

Eventuellt blir det i år som planen "åka skidor minst en dag varje månad" blir verklighet. Juni kan bli klurig men resten borde funka.

man SKA Motionera som attan så att man hinner springa upp för alla fjäll i sverige med stighudar

golf är det bästa för att komma iform, måste dock göras med cart, annars kan man bli övertränad.

alternativt tar man kontakt med närmsta orienteringsklubb, grymt skoj det med.

Mountainbike och löpning. Spänst och styrka. Men det är även viktigt att träna små muskelgrupper i smalbenen t.ex.

Jobba i hop pengar till nya skidor så klart. =)
och självklart mtb(xc/dh), vattensport och partajja allmänt!

Hoppas knät läker som det ska Leaf!

va har ingen nämnt Riksgränsen.. ?

åk te RIksgränsen alla bergs åkare..

själv drar ja te jibbing paradiset Stryn

Tillbaka
Topp