Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! jag och familjen ska åka upp någon gång senare i vår till antingen Ramundberget eller åre. Vilket ställe är bäst för en familj med två tonåringar?
Fast i Ramundberget finns de mycket mer snö som verkligen räcker hela säsongen ut!! Dessutom finns det mycket bra events och fester i slutet av säsongen även i Ramundberget!! =)
Ramundberget såklart, bäst snö, minst kö, inga avstängda liftar pga hårt väder (Åre!), afterski som rockar och RIKTIGA skidåkare!
Valet är enkelt, jag har själv varit i Åre (3 ggr) Ramundberget sedan -73, det finns inget bättre i Sverige.
Ha en skön vistelse i "Ramis"
ramis har inte alls lika långaliftköer och ramis är även familjevänligare på det sätt att det är förmånliga priser.
men åre har bättre parker och offpist åkning men i åre är det också den ständiga kampen om vem som åker på dom senaste skidorna, vem som bär som senaste kläder..
så mitt råd är åk till ramis och där är det också bara riktig snö =)
offpist i åre? ja då har man verkligen tur om man bara är där över en vecka, har aldrig haft ens i närheten av mjuk snö utanför pisten i åre men haft sjyst snö varje gång i ramis.....
beror på dina tonåringarns attityd gentemot skidåkning. är de där för att visa upp sina ny afeta lagg, eller är de där för att göra bruk av sina feta lagg. i fall 1, åk till åre, i fall 2 åk till ramis. ramis har mkt softare stämning, ingen hets, helt enkelt skönt.....
Jarle: har inte sagt nåt om puder, men stenhård vindpackad blomkålssnö och de där förbannade stenarna med gröna lavar på är inget jag ger mig ut bland ens i fostrande syfte
storp du säger att åre har bättre parker...ööö... har du ens varit i Ramundberget d senaste året? deras park har blivigt hur mysig som helst, och dessutom är du nästan ensam i parken (till skilnad från åre)
så vill ungdomarna ha en fin park? åk till ramundberget!
vill ni ha fin skidåkning pist och offpist? åk till ramundberget!
vill ni ha mycket och fin snö? åk till ramundberget!
vill ni trevliga människor i liften och härlig personal? åk till ramundberget!
samanfattning, åk till ramundberget! ni blir inte besvikna!