patriknorling
Ny medlem
vad är lättast att snurra med?
som rubriken vad är lättast att snurra med asså göra 360 720 å uppåt är det snowboard eller skidor?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så tror jag me...JAAC sa:skulle kunna tänka mig att det är lättare å göra en 360 me snowboard men lättare att snurra en 720 till 1080 med skidor
Precis det går inte att jämföra om man inte åker både och och är lika bra på båda.akel-spektakel sa:det beror väl om du åker skidor eller snowboard för en skidåkare är det väl skidor och tvärtom för en snowboardåkare
men varför undrar du det
beror på va man har ätit osv. frågan är nog vad som är skönast ? själv tkr ja att pissa på fyllan är det bästa som finnsEmil_Tidstrand sa:Hej! vad tycker ni är lättast, att kissa eller att bajsa...?
Jag tycker att båda är lika svårt men vad tycker ni...?
tacksam för svar
Du åker väll åt andra hållet om du åker baklänges på skidorMickegustafsson sa:vet nog inte.. men det är säkert svårare med skidor.. tex. swtitch på skidor åker man baklänges medans på snowboard så åker man bara åt andra hållet.
då borde du se david benedeks double cork 12pertanE sa:har aldrig sett en 12a på snowboard men på skidor har jag typ sett massa 12er
word! för mig som är brädåkare förstår ju inte hur alla skidåkare kan tro att det är så lätt att åka switch. ^^Lord_Voldemort sa:Vad tycker ni gör mest ont?
Att föda barn eller få en spark i pungen?
(nästan samma sak)
förutom att man kan ha åkt och utvecklats lika mycket på snowboard och skidor och därför veta vad som är enklast/bäst/skönast o.s.v
aah typ dom första 2 gångerna men när man är uppe i 5 gånger på en timme börjar det bara bli traggigt.victorsallander sa:beror på va man har ätit osv. frågan är nog vad som är skönast ? själv tkr ja att pissa på fyllan är det bästa som finnsEmil_Tidstrand sa:Hej! vad tycker ni är lättast, att kissa eller att bajsa...?
tacksam för svar
Väldigt väldigt billig jämnförelse..Emil_Tidstrand sa:Hej! vad tycker ni är lättast, att kissa eller att bajsa...?
tacksam för svar