Vad är min Sims bräda värd?

Bar57

Ny medlem
Tjo! Har en Sims bräda, som från början inte är min, så jag vet inte vad den kostade och hur gammal den är(nej, jag har inte stulit den)
Vet heller inte vilken modell det är, kanske ni kan se på bilderna? Ca 150cm lång, 5.7kg och Sims bindningar. Vad tror ni jag kan få för den? Vart bör jag sälja den, blocket?

Koll för bild: http://www.badongo.com/pic.php?file=sims__2005-11-30_snowboard.jpg <-- för bild!

/Tack!

En gammal härlig Sims All Mountain från mitten av 90-talet, den där får du inte många frassar för. Jag sålde min Burton Custom med Custombindningar, allt från 98 för 500 spänn förrförra vintern.

jo du..

du skall lägga ut den på blocket... säg 500 så kanske du har tur eller nått skriv bara bvsa.. så kan du ta 300 för den som minst... den e för gammal å slutkörd för att vara nått att ha.. nån kanske vill ha den å raila betongmurar med eller nått..

/K

Spara den och sälj på auktion om 2 år så kanske du kan få några hundra kronor för den. Den är lika gammal som min karriär på bräda ca 12 år skulle jag tro.

Mitt tips är att ha kvar den och åk efter en bil.

//Larsson

Eller sälj den på ebay eller tradera så får du vad den är värd...
Jag köpte en sprillans oanvänd F2-bräda på ebay för 700 spänn, så ha inte så höga förväntningar.

Tillbaka
Topp