Vad Är Roligast I Parken?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
men vadfan nu får ni ta och säga vad som är bäst! snabba er att svara!

Minst 2 rails, 2 STOOORA bigjumps me 3 kickar på varje, nån corner, boxar å en pipe... Riktigt fina grejer dee..

BigAir! sluta skriv dessa meningslösa inlägg i försök att få många svar! t. ex som det där me din stil...eller dte här
tack på förhand!

BigAir! sluta skriv dessa meningslösa inlägg i försök att få många svar! t. ex som det där me din stil...eller dte här
tack på förhand!

Att skriva i trådar bara för att få upp dom i listan så fler läser dom kallas bumping, en sak som är förbjudet på dom flesta forum.

det roligaste i paken är väl att bara häng, se cool ut och klaga på kvaliten på hoppen.. då är man en riktig jibber!!

lleberg <------

Alltså det är ju helt fritt att svara på någons inlägg.
Man måste ju inte,man kan skita i det bara.

Innan jag såg det du skrev så hade jag inte den minsta tanke på att svara överhuvudtaget.

Var är den obligatoriska (iaf för 8 år sen) bilen som fanns i varje "funpark" som de kallades på den tiden?
länge sedan man såg en sån utsatt...

Ha ha -bonka-bilen! Jo den var fin, gammal snötäckt 240 -men glöm inte att sätta fem sma jibbers i den först och täck över den sen ;)

Små sköna corners tycker jag är skönt, billigt att bygga också, skyffla ihop lite snö på höbalar, eller andra små bumps. Det viktiga tycker jag är att det finns mycket kontinuerligt att leka på och storleken behöver då inte vara störst.

Jag skulle vilja köra på BigAir bakifrån, dels för att han frågar dumma och meningslösa saker och dels för att han som vanligt står i vägen(som här på Freeride.nu)

Tycker ni ska ta å fixxa en bigjump lite högre upp i 2ans backe och längst ner i 2ans brukar de ju vara en big jump och en big jump i 3ans. Stoppa ut några rails här och var.

tre parkbänkar, en fontän och några fågelbad . a-laget får gärna sitta på parkbänkarna så man slipper gå runt där själv . men alltid trevligt att dra en picknik på den stora gräsmattan som är ett måste !

gungor är inte fel :)

en stor hip som är skön att gapa med en finshapad brant kick och en mjuk landning tillsammans med fint väder. - yeS!

Tillbaka
Topp